F1: Button önmagát ejtette ki

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.09.17. 18.23

Jenson Button a saját hibájából búcsúzott a Szingapúri Nagydíj időmérőjének második szakaszában, pedig a tempó megvolt a Q3-hoz, Alonsónak sikerült is. Vasárnap már nem lesz könnyű dolguk.

F1: Button önmagát ejtette ki

A McLaren-Hondánál elég sokat vártak a Szingapúri Nagydíj hétvégéjétől, de a szombati időmérőn nem látszott igazi áttörés. Jenson Button a 13. helyet szerezte meg, miután a Q2 végén búcsúzott, Fernando Alonso eljutott a Q3-ig, de ott a 9. helyet hozta.

A spanyol azt mondja, nincs meg a várt tempó:

“Az eredménynek örülök. A Q3-ba való bejutás volt az első cél, a következő viszont az, hogy versenyképesek legyünk a futamon. Azonban a tempónk ma sem volt az igaz, eléggé küszködtünk, igazából egész hétvégén hiányzott a tempó. Holnap kulcsfontosságú lesz a stratégia, és remélem, hogy egy kicsit kedveznek majd nekünk a dolgok, a rajtnál támadhatok és az első kör végén előrébb leszek! De lehet, hogy csak kármentésről szól majd a futam, meglátjuk.”

A Q2-ben kiesett Button magára vállalta a hibát:

“Egész hétvégén nem voltam túl gyors, nem volt meg a tapadás. Az időmérőn végre rátaláltam, miután módosítottunk a beállításokon, nagyon jónak éreztem az autót. Megjött az önbizalmam, ki tudtam hozni belőle a maximumot. Az utolsó Q2-es nekifutásomon viszont a 14-es kanyar kijáratán érintettem a falat, az ütés eltörte a bal hátsó felnit és defektet kaptam. Az én hibám volt.”

“Pedig simán bejuthattam volna a Q3-ba, a defektig a köröm nagyjából olyan volt, mint Fernandóé. A hosszúetapos tempónk alapján a verseny már nem lesz olyan könnyű, de lesz biztonsági autó, meg minden, szóval bármi lehetséges.”

Kommentek

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az ebay-re, amire most bárki licitálhat.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

A KRESZ örök dilemmájára kerül most pont

Kiengedjem? Ne engedjem ki? Mikor engedjem ki?

Így javítanak utat Ukrajnában, nem szép látvány

A járhatatlan sártengerré változó földutakat régen gyakran töltötték fel építési törmelékkel, téglákkal, amelyet a járművek szép lassan bedolgozták a földbe, és ideig-óráig könnyebb volt a haladás.

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.