F1: Magnussen beinthet a Renault-nak

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.09.16. 13.34

Ha a Renault nem dönt a hónap végéig a versenyzői felállásáról, Kevin Magnussen nem várja meg, amíg minden más lehetősége elúszik, le fog lépni.

F1: Magnussen beinthet a Renault-nak

A Renault 2016-nak a Lotustól megörökölt Jolyon Palmerrel és a pénztelenség miatt elküldött Pastor Maldonado helyére jobb híján beültetett Kevin Magnussennel futott neki, már az idény elején világos volt, hogy egyikük helye sem garantált 2017-re.

A francia gyártó csapata nem is siet a pilótakérdés rendezésével, a háttérben ott a szupertehetség Esteban Ocon, esetleg a Force Indiá-s Sergio Perez is kiköthet még náluk, a csapatfőnök Frederic Vasseur a napokban azt mondta, hogy akár az első téli teszt előtti hétig is húzhatják a döntést.

Magnussen 2017-es hosszabbítási opciója szeptember 30-án jár le, ha azt nem aktiválják, a dán pilóta aktívan keresgél majd máshol, nem akar hoppon maradni.

“Nem tudom, hogy mi zajlik a színfalak mögött, de olvastam, hogy késik, sokáig húzódhat még a döntés, ami frusztráló. Én reméltem, hogy a két verseny között megszületik a döntés, de láthatóan ez nem történt meg, tovább tart, mint szerettem volna” – mondta Szingapúrban.

“Remélhetőleg hamarosan meglesz a döntés, ha nem, akkor én hozom meg. Autóversenyző vagyok, versenyeznem kell, nem várhatok a teszt előtti hétig. Számomra ez nem opció, szóval meglátjuk. A renault-s opció lejártáig nem írhatok alá máshova, de utána, ha jobb ajánlatot kapok, akkor megteszem.”

Magnussen szerint amúgy a két Renault-fejes, a csapatfőnök Vasseur és az F1-es projekt ügyvezetője, Cyril Abiteboul közötti nézeteltérés miatt húzódik a kérdés.

“Nem hiszem, hogy bármit is tehetnék jelenleg. Ha egyértelmű lenne, ki is a főnök a Renault-nál, akkor szerintem már megszületett volna a döntés. Én megkérdeztem (Vasseurt), ő azt mondta, nincs rám panasza. Hogy ez-e az igazság vagy sem, azt nem tudom.”

Kommentek

70 millióért a tiéd lehet Magnum Ferrarija

A Bonhams holnap elárverezi azt a Ferrari 308 GTS-t, amellyel Tom Selleck csapatott Hawaii szigetén, mint Magnum magánnyomozó.

Ilyen motorok lesznek a Kia csúcsszedánjában

Véglegesítette a Stinger kupélimuzin motorpalettáját a Kia. Hibrid nem lesz egyelőre.

Új alvázas Suzuki jön!

A Suzuki illetékesei megerősítették, hogy a Jimny utódja is létravázra épül majd. Egyéb konkrétum nincs.

Minden, amit az új Toyota Yarisról tudni lehet

Márciusban frissítőkúrát vesz a Yaris. Kistestvérének megjelenését ölti majd magára.

Őrületes középmotoros Golf eladó, amcsi V6-ossal

Ha éppen van felesleges 1,7 milliód valami őrültségre, akkor ne keress tovább, megtaláltad. Persze a szállítás nem lesz egyszerű, és az NKH-nak is lesz egy-két szava hozzád.

Mazda MX-5 azoknak, akik nem szeretik az MX-5-öt

Biztonságérzetet adó fix C-oszloppal, a bezártság érzetét adó kemény targatetővel, komfortot adó automata váltóval is vehetnek mostantól kis Mazda roadstert azok, akik alapvetően nem is szeretik a roadstereket.

Mobillal szoktatnak le a vezetés közbeni mobilozásról

A kezdő vezetők virtuális szemüveg segítségével tanulhatják meg, hogyan reagáljanak a balesetveszélyre, és egyúttal megtapasztalhatják a helytelen viselkedés drasztikus következményeit.

Csökkent a győri Audi teljesítménye

Csökkent az Audi Hungaria Motor Kft. teljesítménye 2016-ban, 2015-höz képest 95 882 motorral és 37 231 járművel kevesebbet gyártott a cég.

Csirkebuszként élednek újjá az amerikai iskolabuszok

Guatemalában számos amerikai iskolai busz kezd új életet. Az úgynevezett csirkebuszokon azonban résen kell lenniük a turistáknak.

Rábólintottak a Forma-1 megvételére

A Forma-1 kereskedelmi jogainak felvásárlására készülő amerikai Liberty Media részvényesei kedden jóváhagyták az üzletet.

F1: Na ki jelentkezett be Bottas üléséért?

A Mercedeshez igazolt Valtteri Bottas felszabadult williamses helye is vonzó volt: a pilóta honfitársa, Heikki Kovalainen négy év távollét után is szívesen visszatért volna az F1-be a kedvéért.

Meglepő autót fotóztak az M5-ösön

Vajon ki vesz amerikai piacra gyártott Passatot itthon, mikor állítólag futóműve rosszabb konstrukció, mint az európaié? Ennyivel olcsóbb lenne?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.