James Allison technikai igazgató még júliusban távozott, az ő helyére a motorfejlesztésért felelős Mattia Binotto került. A Ferrari ezzel párhuzamosan bejelentette, hogy új, horizontális szervezeti struktúrát épít fel, amelyben mindenki fontos láncszem, de nincs szükség igazi vezérre.

A GT projekten dolgozó Enrico Cardile lett az aerodinamikáért felelős részleg vezetője, de deklarált cél volt az átszervezés során, hogy a már Maranellóban dolgozó fiatal tehetségek megmutathassák képességeiket.

“Elég ember dolgozik a Ferrarinál ahhoz, hogy megtaláljuk a helyes utat a fejlesztésekkel” – mondta Arrivabene. “Való igaz, hogy az elnök úr nem elégedett az eredményekkel, de mindannyian látjuk a változások hatását, és előre tekintünk a jövőbe.”

“Az idén nem sikerült megvalósítanunk a céljainkat, de egy hónappal ezelőtt hoztunk egy döntést ezzel kapcsolatban, és reagáltunk a helyzetre” – utalt Arrivabene az Allisonnal való szerződésbontásra.

“A hangulat remek a csapaton belül, mindenki keményen dolgozik. Látjuk a helyes irányt, az utóbbi két versenyen sikerült is előrelépnünk, egy kicsit jobb lett a helyzet.”

“Csak egy kis időre van még szükségünk, ennyi az egész.”