F1: Button nem megy a Williamshez

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.09.02. 15.30

Úgy tűnik, Jenson Button nem tér vissza pályafutása első F1-es csapatához, a Williamshez.

F1: Button nem megy a Williamshez

Régóta téma, hogy az angol esetleg a kék-fehérekhez szerződik, Felipe Massa visszavonulásával hely is van a csapatnál. De úgy tűnik, Button inkább Ron Dennisszel tárgyal a mclarenes jövőjéről Monzában, bár nehéz lenne megindokolni Stoffel Vandoorne-nak, hogy miért kell még egy évet a kispadon ülnie.

Button Monzában megerősítette, hogy tárgyal Dennisszel, de azt is mondta, meglepte Massa visszavonulása. “Nem számítottam rá, hogy ez történik majd” – fogalmazott az angol.

A csapat egyik forrása szerint Button túl sokáig gondolkozott arról, hogy mit csináljon jövőre. “Ha Jenson két kézzel verte volna az ajtót, a csapat örömmel látta volna” – nyilatkozta a forrás a Timesnak.

“Nagyszerűen illett volna a csapatba, és örömmel látta volna mindenki. De túl sokáig várt a döntéssel, azóta változtak a dolgok. Úgy tűnik, marad még egy évet a McLarennél.”

Persze benne van a pakliban az is, hogy Button Massához hasonlóan visszavonul, de egykori csapattársa, Lewis Hamilton ennek nem örülne.

“Az apukája segített az első brit bajnokságomhoz. Láttam, amikor az F1-be érkezett, nagyon inspirált az is, ahogy vezetett” – így Hamilton. “Csapattársak voltunk, láttam világbajnokságot nyerni, csak remélni tudom, hogy folytatja, amíg fittnek érzi magát ehhez.”

Kommentek

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

A KRESZ örök dilemmájára kerül most pont

Kiengedjem? Ne engedjem ki? Mikor engedjem ki?

Így javítanak utat Ukrajnában, nem szép látvány

A járhatatlan sártengerré változó földutakat régen gyakran töltötték fel építési törmelékkel, téglákkal, amelyet a járművek szép lassan bedolgozták a földbe, és ideig-óráig könnyebb volt a haladás.

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.