F1: A Ferrari már tudja, mitől gyenge az idei autó

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.08.16. 13.30

Sebastian Vettel szerint a Ferrari azonosította a csapat idei gyenge pontjait, a nyári szünet után előrelépést vár a négyszeres bajnok.

F1: A Ferrari már tudja, mitől gyenge az idei autó

Ahhoz képest, hogy a Ferrari idén a Mercedes kihívója szeretett volna lenni, a csapat már a második helyet is elveszítette a Red Bull-lal szemben a konstruktőri versenyben. Sebastian Vettel már korábban kijelentette, hogy a Ferrarinak javulnia kell a közepes tempójú és gyors kanyarokban, ezzel együtt továbbra is bízik a sikerben.

“Tudjuk, hogy az utolsó néhány verseny elég pocsékul alakult, de így is hasznosak voltak: sokat tanultunk az autónk erősségeiről és gyengéiről, már tudjuk, mely területekre kell koncentrálnunk” – mondta Vettel.

“Az első néhány verseny után még nem volt teljesen világos a helyzet, de aztán folyamatosan tisztult a kép. Kemény, hogy így kellett rájönnünk, és hogy nem vagyunk olyan versenyképesek, mint szerettünk volna, de már tudjuk, mit kell tennünk.”

“Nem olyan dologról van szó, amin egyik napról a másikra tudunk változtatni, de a tervek megvannak, a szezon második felében erősebbnek kellene lennünk. Ez persze attól is függ, a többiek hogyan fejlesztenek, de nekünk elsősorban magunkra kell figyelnünk.”

“Jobb lett volna hamarabb rájönni a problémáink okára, de így alakult. A lényeg, hogy rájöttünk, az utolsó néhány verseny igen tanulságos volt a gyengéink azonosítása szempontjából. Jönnek még fejlesztések, mindig is ezt terveztük, de ahogy mindenki más, már sokat foglalkozunk a 2017-es autóval.”

“Ez egy teljesen más projekt, sokat változnak az autók, de az idei tapasztalatokból azért lesz olyan, amit jövőre is hasznosíthatunk.”

Kommentek

A főnök még több Verstappent akar az F1-be

A Forma-1 motorsportért felelős igazgatója, Ross Brawn arról álmodik, hogy a közeljövőben még több Max Verstappen versenyez majd a sorozatban.

F1: Ha gyors a Ferrari, Vettel marad

A Ferrarinak akkor van a legnagyobb esélye a Sebastian Vettellel való szerződéshosszabbításra, ha gyors autót adnak alá. De mi lesz Räikkönennel a felpörgött Vettel mellett?

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Élesben veti be elektromos haszonjárműveit a Mercedes

Bár még nincs sorozatgyártásra alkalmas elektromos változat a Vitóból és a Sprinterből, mégis élesben tesztelhetik őket a következő években.

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

A KRESZ örök dilemmájára kerül most pont

Kiengedjem? Ne engedjem ki? Mikor engedjem ki?

Így javítanak utat Ukrajnában, nem szép látvány

A járhatatlan sártengerré változó földutakat régen gyakran töltötték fel építési törmelékkel, téglákkal, amelyet a járművek szép lassan bedolgozták a földbe, és ideig-óráig könnyebb volt a haladás.

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.