Azonnali pilótacsere a Forma-1-ben

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.08.10. 10.36

A várakozásoknak megfelelően a szponzorpénzből kifutó Rio Haryanto nem tudja végigcsinálni a 2016-os szezont a Manornál. A Renault fiatalja, Esteban Ocon váltja.

Azonnali pilótacsere a Forma-1-ben

Hetek óta téma, hogy az indonéz pilóta össze tud-e kalapozni annyi pénzt, hogy az autóban maradhasson a szezon végéig, szerdára azonban megérkezett a válasz: a Belga Nagydíjtól új csapattársat kap Pascal Wehrlein.

Haryanto tehát 12 versenyt kapott a csapattól, és ami azt illeti, nem is vallott szégyent. Noha előzetesen sokan lesajnálták, az időmérős csatát mindössze 7-5-re veszítette el az erős mercis hátszéllel támogatott Wehrlein ellen.

Haryanto pénze valójában már arra sem lett volna elég, hogy a Német Nagydíjon rajthoz álljon, a Manor közleménye szerint azonban a csapat az utolsó pillanatig próbált segíteni a szponzorvadászatban, ezért kaphatott még egy versenyt az indonéz pilóta.

Wehrlein új csapattársa a Renault tesztpilótája, Esteban Ocon lesz, a Belga Nagydíjtól a szezon végéig kap lehetőséget a csapattól.

A 19 éves francia tehetség már több szabadedzésen indult az idén a Renault-val, sőt a silverstone-i teszten a Mercedesszel vett részt. Ez mondjuk nem meglepő, mert egyébként a Mercedes junior programjának tagja.

Ocont nagy tehetségnek tartják a szakemberek, a Renault most pontos képet kaphat arról, hogy valójában mennyire gyors. Ocon 2014-ben Max Verstappent legyőzve nyerte meg az európai Forma-3-as sorozatot.

Haryanto tartalékosként maradhat a Manornál – ha akar.

Kommentek

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

Jön a 30-as korlátozás lakott területeken?

Violeta Bulc, az Európai Unió közlekedésért felelős biztosa szerint érdemes lenne szigorúbban korlátozni a sebességet lakott területen.

Lauda: Bottas máris bizonyított

A Mercedes-csapat elnöke az Ausztrál Nagydíj után úgy látja, hogy jól választottak Valtteri Bottasszal, a finn elődje, Nico Rosberg szintjén van.

Ezt a vizsgát soha nem fogja elfelejteni egyik tanulóvezető sem

Amikor az oktató közli, hogy a vizsgán egy másik autót fognak vezetni, már ott elkezdődik a para, aztán meglátják milyen autó, és picit kikészülnek.

Életveszélyes előzés után bosszúálló üldözés Békésben

Többször írtunk már a defenzív vezetési stílus életmentő hatásáról. Mert rengeteg idióta van az utakon, és ha lesüllyedünk a szintjükre, és belemegyünk egy adok-kapok szituációba, akkor azzal csak magunkat, és utasainkat veszélyeztetjük.

Harmadik üléssort kap a Honda CR-V

Az új generációs Honda CR-V fedélzetén mostantól akár heten is utazhatnak. Egyetlen bökkenő van csupán: a sokszemélyes verziót csupán egy piacon forgalmazzák.

Marad Rexton a SsangYong csúcsmodellje

Nem várta meg a világpremiert a SsangYong, idő előtt bemutatott két képet a múlt héten beharangozott nagy szabadidő-modelljéről.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.