F1: Lauda elbeszélget Rosberggel

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.08.03. 12.58

A Mercedes-csapat elnöke igyekszik majd kihúzni a gödörből a bajnokságban hátrányba került németet.

F1: Lauda elbeszélget Rosberggel

Míg a szezon elején megállíthatatlannak tűnt, július igazi mélyrepülést hozott Nico Rosberg számára, Lewis Hamilton a hónap során négyszer verte el, elvette tőle a vezetést a bajnokságban, sőt 19 pontos előnyt épített ki.

Az angol érthetően bulihangulatban futott neki a nyári szünetnek, kedden már Barbadoson rázta, míg Rosberg Ibizára utazott, hogy feleségével – akinek fagylaltozója van a szigeten – és kislányukkal pihenje ki a húzós időszakot.

A Mercedes-csapat elnöke, Niki Lauda már korábban is meglátogatta őket ott, most pedig újabb utat tervez.

“Beszélgetünk majd, áttekintjük a problémát. Újra hinnie kell önmagában, és akkor megint fenyegetést jelenthet majd Lewis számára” – mondta a svájci Blicknek a háromszoros világbajnok.

A csúnya verést kapott Rosberg a Német Nagydíj után sem látszott azért megtörtnek, kifelé legalábbis nem mutatta, hogy Hamilton végleg padlóra küldte.

“Lewis nem csak mostanában erősödött meg, ő mindig is erős. Csalódott vagyok Hockenheim miatt, hiszen pénteken jó volt a versenytempóm, szombaton pedig jól kvalifikáltam, kár, hogy a versenyen aztán minden szétesett. De jó néhány korábbi példa mutatja, hogy a nehéz időszakok után csak még erősebb leszek, újra és újra felállok, szóval nincs baj” – magyarázta a számára csak egy 4. helyet hozó hazai futam után.

Kommentek

F1: Dokumentumfilm-sorozatban égeti magát a McLaren

Rosszabbkor nem is készülhetne film a csapat és a versenyzők színfalak mögötti munkájáról, de a McLaren és az Amazon idén mégis erre készül.

F1: Wehrlein dicséretet, és nem kritikát érdemel

A Sauber csapatfőnöke, Monisha Kaltenborn keményen kritizálta azokat, akik kritikát fogalmaztak meg az Ausztrál Nagydíjtól visszalépett Pascal Wehrleinnal szemben.

A főnök még több Verstappent akar az F1-be

A Forma-1 motorsportért felelős igazgatója, Ross Brawn arról álmodik, hogy a közeljövőben még több Max Verstappen versenyez majd a sorozatban.

F1: Ha gyors a Ferrari, Vettel marad

A Ferrarinak akkor van a legnagyobb esélye a Sebastian Vettellel való szerződéshosszabbításra, ha gyors autót adnak alá. De mi lesz Räikkönennel a felpörgött Vettel mellett?

Nézd meg, hogy kell helyesen használni a körforgalmat

Remek kis animáció demonstrálja, hogyan is kell használni a többsávos körforgalmat.

Titkok az új Suzukiról

Stratégiát váltott a Suzuki: míg a kifutó Swift formaterve alig tér el elődjétől, az új jóval kevésbé hasonlít rájuk. A design részleteiről a főtervezőt kérdeztük.

Élesben veti be elektromos haszonjárműveit a Mercedes

Bár még nincs sorozatgyártásra alkalmas elektromos változat a Vitóból és a Sprinterből, mégis élesben tesztelhetik őket a következő években.

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.