Amikor Vettelt kihívták, világosan jelezte, hogy nem megy, mert még jónak érzi a gumikat, és különben sincs esély elévágásra senkivel szemben. A német utólag bánja, hogy nem engedelmeskedett, de az is lehet, hogy csak a csapatember énje miatt vállalta magára a dolgot – ami amúgy a legkisebb mértékben sem befolyásolta a Ferrari pocsék versenyét.

“Az autóból természetesen nehezebb megítélni, hogyan is áll a verseny, mert a versenyző csak azt látja, ami körülötte történik” – így Vettel, aki ötödikként ért célba. “Már korábban is beszélgettünk ilyen dolgokról, nem tudom, most mennyit mutattak meg belőle.”

“Még jónak éreztem a gumikat, és inkább kint akartam maradni további két-három kört, hogy biztosan ne nyúljon túl hosszúra az utolsó etap. Az elévágáshoz is kicsit messze voltunk a többiektől.”

“Nincs semmi, amiben kételkednem kellene a csapattal szemben. Közösen csináljuk végig a versenyeket. A srácok nyilván többet látnak a bokszban, mint én az autóban, ezért talán nem volt teljesen igazam, hogy kint maradtam.”

“Ez az én felelősségem, talán elengedtem egy lehetőséget. De ez teljesen normális, és nem először történt – talán csak most került adásba először.”

Ami a Ferrari versenyét illeti, Vettel azzal sem volt elégedett. “Nagyon nehéz versenyen vagyunk túl. A rajt és az első körök nagyon érdekesek voltak, de sajnos nem igazán tudtam profitálni ebből.”

“Az első etapban még egész jól néztek ki a dolgok, a tempónk nem volt rossz, de nem is volt elég jó. Aztán visszaestünk, és nem tudtunk a többiekkel menni. Főleg az egyensúllyal küszködtünk, egy kicsit túl sokat csúszkáltam.”

“Nem tartunk ott, ahol szeretnénk, sok dolgot csinálhatnánk jobban. A magam részéről megpróbálok mindent, amit tudok.”

Kimi Räikkönen a rajt utáni kavarodásban cserélt helyet Vettellel, maradt végig a hatodik – eléggé unta is a versenyt. “Egyhangú futam volt, semmi lényeges nem történt” – értékelt a finn.

“Amikor felkerültek az új gumik, jó volt az autó, aztán ahogy koptak, néha alul-, néha túlkormányzott volt az autó. Így ment végig, aztán az utolsó etapban a benzinnel is spórolnom kellett. Így nem volt sok esélyem.”

“Javítanunk kell az autón, minden területen előre kell lépnünk. Ez volt a legtöbb, amit ma tehettünk. Időre van szükségünk, kemény munkával visszatérhetünk az élre.”