F1: Massa nem akar Schumacherről beszélni

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.07.28. 11.46

Felipe Massának nagyon tetszett, hogy mennyien összegyűltek a Michael Schumacher tiszteletére rendezett jótékonysági meccsen, de barátja állapotáról nem kívánt beszélni.

F1: Massa nem akar Schumacherről beszélni

A hétvégi Német Nagydíj felvezetéseként szerda este Mainzban Michael Schumacher tiszteletére jótékonysági focimeccset rendeztek, amelyen számos Forma-1-es pilóta és más sztársportoló is részt vett – az összecsapást 25 ezren figyelték a helyszínen.

Schumacher egykori ferraris csapattársa, Felipe Massa is rúgta a bőrt, a meccs után pedig nagyon elégedetten nyilatkozott, örült, hogy a német legenda ennyi embert összehozott:

“Michaelért mindannyian összejövünk, lenyűgöző ember és barát, aki nekem mentorom is volt, amikor együtt versenyeztünk. Nagyon jó volt látni, hogy mennyien eljöttek, hogy részt vegyenek ezen a szép eseményen, hogy mennyi fontos sportember itt volt. Ez nagyon fontos, a legkevesebb, hogy eljöttem egy olyan hihetetlen ember kedvéért, mint Michael.”

Bár Massa abba a szűk körbe tartozik, akik időnként meglátogatják Schumachert, így sokkal többet tud a 2013 végén súlyos agysérülést szenvedett hétszeres világbajnok állapotáról, amikor erről kérdezték, nagyon diplomatikusan felelt:

“Úgy gondolom, hogy nem az én dolgom arról beszélni, hogy megy a gyógyulása. Én csak fohászkodom, hogy minden jóra forduljon a barátom számára. Ma sokaknak segítettünk, és ez a lényeg.”

A brazil veterán Schumacher 17 éves fiát, a német és olasz Forma-4-es bajnokságban versenyző Micket is dicsérte.

“Nyilván minden fiatal srácnak végig kell járnia a lépcsőfokokat. Mick is itt tart, de én nagyon kedvelem őt, követem a fejlődését. Nagyon-nagyon rendes srác, fejlődik, tanul, ahogy mindannyian tettük az ő korában. Jó volt vele találkozni, focizni ma.”

massa_mick

Kommentek

A főnök még több Verstappent akar az F1-be

A Forma-1 motorsportért felelős igazgatója, Ross Brawn arról álmodik, hogy a közeljövőben még több Max Verstappen versenyez majd a sorozatban.

F1: Ha gyors a Ferrari, Vettel marad

A Ferrarinak akkor van a legnagyobb esélye a Sebastian Vettellel való szerződéshosszabbításra, ha gyors autót adnak alá. De mi lesz Räikkönennel a felpörgött Vettel mellett?

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Élesben veti be elektromos haszonjárműveit a Mercedes

Bár még nincs sorozatgyártásra alkalmas elektromos változat a Vitóból és a Sprinterből, mégis élesben tesztelhetik őket a következő években.

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

A KRESZ örök dilemmájára kerül most pont

Kiengedjem? Ne engedjem ki? Mikor engedjem ki?

Így javítanak utat Ukrajnában, nem szép látvány

A járhatatlan sártengerré változó földutakat régen gyakran töltötték fel építési törmelékkel, téglákkal, amelyet a járművek szép lassan bedolgozták a földbe, és ideig-óráig könnyebb volt a haladás.

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.