Alonso: Nem érdemlünk dobogós helyeket

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.07.26. 12.27

Bár a McLaren egyelőre nem hozza a Fernando Alonso által vágyott eredményeket, a 2017-es éven túli folytatás elsősorban nem a csapat teljesítményén, hanem az új szabályrendszer és autók nyújtotta élményen múlik majd számára.

Alonso: Nem érdemlünk dobogós helyeket

Fernando Alonso szerződése a jövő év végén lejár a McLaren-Hondánál, de a pénteken 35. születésnapját ünneplő spanyol maradását, Forma-1-es jövőjét nem elsősorban a csapat eredményei, hanem a sportág, a versenyzés minősége határozza majd meg, a lényeg az lesz, milyen irányba megy az F1 a jövő évi nagy szabályváltozások után.

“Normális körülmények között egyelőre nem érdemlünk dobogós helyezést. Remélhetőleg a jövő évre javulunk, de a Forma-1-ről van szó, szóval bármi lehetséges” – mondta a Cadena Cope rádiónak a múlt vasárnapi Magyar Nagydíjon a 7. helyen záró kétszeres világbajnok.

“De az F1-es folytatás számomra nem az autónk teljesítményén múlik majd. Az elmúlt két év nagyon nehéz volt, de élvezem a versenyzést. Ha pedig a jövő évi autók olyan élvezetesek lesznek, mint a régebbiek, akkor simán maradok. A mai autók lassúak, egészen más, a versenyzői ösztönökkel ellentétes érzéseket nyújtanak. Szóval a folytatás a jövő évi szabályokon múlik. Ha továbbra is a gumi- és üzemanyag-spórolásról szól majd az F1, akkor át kell gondolnom a jövőt.”

alonso_01

Alonso korábbi csapatáról, a Ferrariról is beszélt. A spanyol 2014 végén kiábrándultan, jobb eredmények reményében igazolt át a maranellóiaktól a McLarenhez, de azt mondja, az olaszok mostani küszködése nem jelent számára elégtételt:

“A Ferrarinál való versenyzés és munka mindenki számára igazi álom, szóval sem Vettelnek, sem a többieknek nem kívánok semmi rosszat. Tavaly erősen kezdtek, idén viszont egy kicsit visszacsúsztak.”

Kommentek

Megújult a legendás amerikai sportkocsi

Felvarrták a Ford Mustang ráncait, jót tett az autónak a frissítés.

Divatcsászárnő tervezett kisautót

Klasszikus csajos stíluselemek helyett erőteljes divatkiáltvány, magabiztos és nőies az a smart fortwo Brabus, amelyet a német divatceleb Veronika Heilbrunner stilizált meg. A lényeg mégsem ez, hanem a Brabus tailor made program, amivel bárki megalkothatja saját smartját.

Szupersport-óra a világ leggyorsabb négyüléseséhez

A múlt héten bemutatott Bentley Continental Supersports a márka hagyományos óragyártó partnerét is megihlette. Az óra ultramodern tartalmakat kínál.

Hol kapni még új autót szívómotorral?

Mind több márka törli a turbómentes motorokat, mert az EU-szabványos fogyasztásmérés a feltöltött motoroknak kedvez. A 2008-hoz azonban atmoszférikus háromhengerest is választhatnak az óvatosabbak.

Megvan, ne keresd tovább a belső égésről készült tökéletes videót

Láttunk már hengerfej helyett plexivel zárt motort, amiben jól látszott a robbanások sorozata. Mókás volt, de ez a videó a profi bemutatása a történetnek, egyszerűen kihagyhatatlan.

F1: Felülmúlná Alonsót a McLaren-újonc

A McLarennél idén bemutatkozó Stoffel Vandoorne azt mondja, nem egyszerűen a top10-ben akar végezni, hanem győzni akar, bár azt is tudja, idén erre még nem lesz sok esélye.

Zseniális újítás az autópálya-matricáknál

Számos autósnak jelent problémát annak megállapítása, hogy rendelkezik-e érvényes úthasználati jogosultsággal.

F1: Bottas még nem a végleges megoldás

A Mercedes-főnök nem titkolja, hogy Valtteri Bottas helye egyelőre csak 2017-re biztos a csapatnál, a jövőre nézve bőven van opciójuk.

Rákaptak a pestiek a percdíjas villanyautókra

A GreenGo bővítette a flottája méretét, az eddigi 45 elektromos autó helyett immár 75 autót biztosít regisztrált felhasználói számára.

Horvát villanyautó verte el a Bugatti Veyront

Na jó, nem akármilyen villanyautó, hanem a Rimac Concept One, ami sorra eszi meg a szupersportautókat.

Óriási rekord a szentgotthárdi Opel-gyárban

Szentgotthárd rekordévet zárt 2016-ban: közel 630 ezer motor készült az Opel magyarországi gyárában, ami 23 százalékkal több, mint eddig bármikor.

F1: Sainzot zsákutcába vitte a Red Bull?

A Toro Rossó-s Carlos Sainz nehezen emészti meg, hogy a Red Bull nem engedte más csapathoz, miközben házon belül sincs előrelépési lehetősége.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.