F1: Nem kapkod a pilótákkal az amerikai csapat

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.07.11. 11.44

A Haas F1 csapatfőnöke azt mondja, szeptember elejéig biztosan nem foglalkoznak a jövő évi pilótakérdéssel, és amúgy sem valószínű a változtatás. Grosjean és Gutierrez nyugodtan dolgozhat.

F1: Nem kapkod a pilótákkal az amerikai csapat

A Forma-1-ben idén bemutatkozott amerikai csapat, a Ferrari-kötődésű Haas erős kezdéssel, összességében nagyon is tisztességes eredményekkel szerepel, azonban mind a négy pontszerzésük a francia Romain Grosjean nevéhez kötődik, a Maranellóból kapott Esteban Gutierrez csak egy-egy, tét nélküli alkalommal villantott eddig.

Mivel lassan teljes fordulaton pörög a silly season, azaz a pilótapiaci találgatások és mozgások időszaka, logikusan felmerül, hogy tervez-e változtatást a Haas, mi lesz Grosjeannal és főleg Gutierrezzel. A csapatfőnök, Günther Steiner Silverstone-ban azt mondta, őszig biztosan semmi.

“A csapatnál megegyeztünk, hogy a pilótákról nem akarunk beszélni az európai szakasz lezárultáig, mert szeretnénk tisztán látni, mivel is dolgozunk. Úgy gondolom, nem lenne fair most megítélni Estebant, ugyanis jó néhány olyan versenye volt, amikor a körülmények ellene dolgoztak: balesetek, műszaki hibák. Nem akarunk senkit nyomás alá helyezni, márpedig ha tárgyalásokba kezdünk, akkor a versenyzők elbizonytalanodnak és nem képesek a maximumot hozni” – magyarázta.

kin_f1_23

Steiner hangsúlyozta, hogy semmi sem sürgeti őket, burkoltan arra utalt, hogy nem is nagyon terveznek változtatást:

“Meglátjuk, mi lesz a helyzet Monza után. Nem kapkodunk, tudjuk, milyen lehetőségeink vannak, és azt is, hogy a jövő évünk be van biztosítva, így semmi ok idegeskedni. Amikor bízunk a munkánkban, nem is szokás radikális lépésekkel próbálkozni.”

Kommentek

F1: Ecclestone-t meghívták a Bahreini Nagydíjra

Az F1 januárban letett urát, Bernie Ecclestone-t az arab királyság koronahercege hívta meg a két hét múlva következő futamra.

F1: Nem tudni, mikor lesz versenyképes Honda-motor

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíj megerősítette a téli tesztek tapasztalatait, miszerint továbbra is a Hondái a legrosszabb F1-es motor, de egyelőre nem tudni, mikor kaphat jobban a McLaren a japánoktól.

F1: Rajzfilm készült Vettel futamgyőzelméről

Elindult az új szezon, megérkezett a MiniDrivers első rajzfilmes összefoglalója is.

F1: Dokumentumfilm-sorozatban égeti magát a McLaren

Rosszabbkor nem is készülhetne film a csapat és a versenyzők színfalak mögötti munkájáról, de a McLaren és az Amazon idén mégis erre készül.

A Wankel motorral röfögő Ladáknál nincs érdekesebb orosz vas

Különc gépek életben tartói, áldás rátok. Nélkületek, elkötelezett őrültek nélkül, mi sem csodálhatnánk ezeket a gazdasági zsákutcának bizonyuló, korántsem hibátlan, de annál különlegesebb szerkezeteket.

Több millió veszélyes autót hív vissza a Toyota

Közel hárommillió autót hív vissza a Toyota a Takata légzsákok meghibásodásának kockázata miatt.

Szomorú látvány: itt tárolja a VW a dízelbotrány miatt visszavett autókat

A 2015-ben kirobbant VW-dízelbotrány szinte az egész világot érintette, a német gyártó pedig kénytelen volt néhány helyen visszavásárolni a “csaló” autókat.

Tarlós tovább üti a köztereseket, újabb fejlemény

Tarlós István szerint az autósok bírságolását érintően nem működhetnek úgy a kerületi közterület-felügyelők, mint “a legrosszabb időkre emlékeztető önkéntes rendőrök”.

Félelmetes hajsza az autópályán

Ez a videó olyan, mintha a Need for Speedet néznénk, abban vannak hasonló csapatos száguldások.

Jól rejti árát az óriás-Toyota

Rangrejtve járni nincs jobb egy valójában sokba kerülő, de árát ügyesen palástoló kisbusznál. A Toyota Proace az igényes Verso-kivitelben járt nálunk, tesztünkön hibái is kiderültek.

A legkomolyabb játék, amit idén látsz

A Toyota Hilux tavaly történelmi eredményt ért el: Ausztrália legnagyobb számban eladott gépkocsijaként zárta az évet.  Ennek örömére készült el az életnagyságú gyerekjáték.

Ha nincs meg a sofőr, nincs büntetés – Nyilatkozott a rendőrség

Az ORFK közlése szerint a közterület-felügyelet kameráival nem lehet az objektív felelősség alapján bírságolni.

Targoncás oktatófilm, csak erős idegzetűeknek

Nagyon kel vigyázni, nehogy egy lehulló tapétavágó beleálljon a fejedbe, mikor épp leveszed a kobakot.

Különös autót fotóztak a Ferihegyi reptérnél

Olvasók küldte a fotókat, ilyet nem látni túl sűrűn itthon. Persze előfordul.

Nézd meg, hogy kell helyesen használni a körforgalmat

Remek kis animáció demonstrálja, hogyan is kell használni a többsávos körforgalmat.

Titkok az új Suzukiról

Stratégiát váltott a Suzuki: míg a kifutó Swift formaterve alig tér el elődjétől, az új jóval kevésbé hasonlít rájuk. A design részleteiről a főtervezőt kérdeztük.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.