Vettel: Korlátozza a látást a fejvédő

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.07.08. 18.30

A tesztelés után Sebastian Vettel szerint még messze nem tökéletes a Forma-1-ben jövőre bevezetni kívánt glória.

Vettel: Korlátozza a látást a fejvédő

A Brit Nagydíj első szabadedzésén a Ferrari újra pályára küldte a Forma-1-ben 2017-ben bevezetni kívánt fejvédő, az ún. glória második pályás prototípusát. Az eszközt két körön kipróbáló Sebastian Vettel nem volt elragadtatva a tapasztaltaktól:

“Nem valami szuper, eléggé korlátozza a látást. De csak egy rutinellenőrzés volt” – mondta.

Vettel amúgy mindkét pénteki edzést a 4. idővel zárta, igaz, délután a Red Bull a Ferrari előtt járt tempóban. A német így értékelt: “Egy kicsit zavaros a délutáni eredmény, elég szeles volt az idő. Az elején nem volt valami jó, de a hosszú etapok már rendben voltak, majd megnézzük, hol is állunk pontosan. Azért elég sokat kell még dolgoznunk az autón holnapra, most még csak az alapoknál tartunk.”

silv_edz_01

A Ferrari péntek délelőtt bejelentette, hogy 2017-ben is Kimi Räikkönent alkalmazza majd Vettel mellett, aminek nagyon örült a négyszeres világbajnok.

“Szerintem ez volt a helyes lépés. Úgy gondolom, hogy mindketten keményen hajtunk, az elsődleges cél, hogy beérjük az élmenőt, azaz a Mercedest, és még bőven van dolgunk. Sok szóbeszéd volt, de most már csend lesz és a munkára koncentrálhatunk” – mondta.

“Úgy gondolom, hogy a Kimi és én vagyunk a legkevésbé problémás versenyzők a paddockban, ami jó a csapat számára, egy irányba tudunk húzni. A pályán igyekszünk keményen versenyezni egymással is, de semmi probléma nincs köztünk. A csapatért hajtunk, képesek vagyunk félretenni az egyéni érdekeinket, ha a csapaté úgy kívánja. Ezért szerintem ez volt a helyes döntés.”

Kommentek

A pillanat, amikor a “Szikla” is könnyezett

Dwayne “The Rock” Johnson olyan ajándékot adott egy háborús hősnek, amire nem számított.

80 verda alatt a Föld körül

Mindig is érdekelt, hogy milyen autókat gyártanak a világ túlsó felén, de nem volt hol utánanézned? Az internet korában ez nem kifogás, de mi most segítünk.

Iszonyatos pénz megy a hidrogénbe

Tizenhárom ipari szereplő, köztük öt autógyártó együttesen tízmilliárd euróval készül hozzájárulni a hidrogén alapú mobilitás fejlesztéséhez. Öt év alatt költik el ezt az eszméletlen összeget.

Mindenki részeg volt ebben a balesetben

Szépen fogy a szesz a bulinegyedben, de attól a KRESZ-t még be kéne tartani. Autósnak, gyalogosnak egyaránt.

70 millióért a tiéd lehet Magnum Ferrarija

A Bonhams holnap elárverezi azt a Ferrari 308 GTS-t, amellyel Tom Selleck csapatott Hawaii szigetén, mint Magnum magánnyomozó.

Ilyen motorok lesznek a Kia csúcsszedánjában

Véglegesítette a Stinger kupélimuzin motorpalettáját a Kia. Hibrid nem lesz egyelőre.

Új alvázas Suzuki jön!

A Suzuki illetékesei megerősítették, hogy a Jimny utódja is létravázra épül majd. Egyéb konkrétum nincs.

Minden, amit az új Toyota Yarisról tudni lehet

Márciusban frissítőkúrát vesz a Yaris. Kistestvérének megjelenését ölti majd magára.

Őrületes középmotoros Golf eladó, amcsi V6-ossal

Ha éppen van felesleges 1,7 milliód valami őrültségre, akkor ne keress tovább, megtaláltad. Persze a szállítás nem lesz egyszerű, és az NKH-nak is lesz egy-két szava hozzád.

Mazda MX-5 azoknak, akik nem szeretik az MX-5-öt

Biztonságérzetet adó fix C-oszloppal, a bezártság érzetét adó kemény targatetővel, komfortot adó automata váltóval is vehetnek mostantól kis Mazda roadstert azok, akik alapvetően nem is szeretik a roadstereket.

Mobillal szoktatnak le a vezetés közbeni mobilozásról

A kezdő vezetők virtuális szemüveg segítségével tanulhatják meg, hogyan reagáljanak a balesetveszélyre, és egyúttal megtapasztalhatják a helytelen viselkedés drasztikus következményeit.

Csökkent a győri Audi teljesítménye

Csökkent az Audi Hungaria Motor Kft. teljesítménye 2016-ban, 2015-höz képest 95 882 motorral és 37 231 járművel kevesebbet gyártott a cég.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.