“A fékek leptek meg leginkább, nem sok különbség van érzésre az F1-es autók és az NSX között” – nyilatkozta Alonso, miután befejezte a mókát.

A helyszínt sem hasra ütésre választotta a Honda, hiszen a portugál versenypályán szerezte első futamgyőzelmét Ayrton Senna 1985-ben, aki a nyolcvanas években részt vett az első NSX fejlesztésében.

A körülbelül 1700 kilogrammos tömeget 580 lóerő, valamint 644 Nm nyomaték lendíti előre, és ebben ott van a három villanymotor ereje is, amelyek azonnal érkező nyomatéka nagy segítség a lassabb kanyarokból történő kigyorsításkor.

A benzinmotor 507 lóerős, a vele közvetlenül összekapcsolt, hátul hajtó villanymotor 47,5 lóerőt, a két első egyenként 36,5 lóerőt teljesítve igazítja ívre aktív, elektronikus nyomatékvektor-szabályozással az autót. Utóbbiak akár 200 km/óráig képesek besegíteni.