F1: Todtot nem érdekli a rádiózás miatti sírás

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.06.22. 16.30

Az FIA-elnök Jean Todtot nem hatja meg, hogy a bakui Európa Nagydíj után többen is kritizálták a rádiókorlátozásra vonatkozó szabályokat.

F1: Todtot nem érdekli a rádiózás miatti sírás

A leghangosabban persze Lewis Hamilton és a Mercedes tiltakozott, mert a címvédőnek telefonos segítség nélkül 12 körig tartott egy beállítási hiba korrigálása. Maguktól ugyan nem biztos, hogy beszéltek volna a rádiózásról, de ha már Hamilton miatt az újságírók megkérdezték tőlük, Fernando Alonso és Sebastian Vettel is feleslegesnek nevezte a korlátozást.

Az FIA torinói konferenciáján Jean Todt nem akart sokat beszélni a problémáról. “Mindig is hittünk abban, hogy csökkentenünk kell a pilótáknak nyújtott segítséget” – mondta Todt.

“Egyhangúan kezdeményeztük a korlátozást, hogy a pilótáknak önerőből kelljen boldogulniuk. Lehet, hogy az autók túl bonyolultak. De nemrég ment le a Le Mans-i 24 órás, ahol az autók még bonyolultabbak. Úgyhogy a csapatokon és a pilótákon múlik, hogy a legtöbbet hozzák ki a lehetőségeikből.”

Todt szerint az F1 amúgy rendben van az idei szezonban. “Jól állunk, mert nem egy csapat totális dominanciája jellemző. A Mercedes természetesen még mindig nagyon erős, de a Ferrari sokat fejlődött, a Red Bull feljövőben van, és a Force Indiával Sergio Perez is kétszer állt már dobogón.”

“Nagyon pozitív, hogy a Forma-1 most kevésbé kiszámítható.”

Kommentek

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

Nyolcmillióért szerelt fel tűzoltókat a Mercedes

Nyolc millió forint értékű adománnyal támogatja a Mercedes-gyár a megyei tűzoltószövetséget.

Részegen vezette a Ferrarit, borítékolható volt az eredmény

Egy texasi fiatalember talán azt hihette, csak pickupjának tolja csutkarészegen, de sajnos egy Ferrariban ült.

Nem készül több a világ leggyorsabb autójából

A Hennessey lezárt egy korszakot, elkészítették az utolsó Venom GT-t. Jöhet az újabb projekt.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

F1: 2017-ben is a tavalyi autóval indulna a sereghajtó

Az összeomlás szélén táncoló Manor-csapat kérvényezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnél, hogy a tavalyi modellel vághasson neki a 2017-es idénynek.

Száznál is több autóbuszt vásárolt tavaly a BKV

Megkérdeztük a BKV-t, hogy tavaly hány darab autóbuszt sikerült vásárolniuk. A számolgatás végén mi is meglepődtünk.

Anyósgyilkos járművek

Erre a hétre valahogy csupa olyan visszahívás jutott Európában, amelyek az első utasülésnél – közkeletű nevén az anyósülésnél – észlelt, életveszélyes hibákat hivatottak orvosolni.

F1: Bottas magával vitte a Williams-szponzort

A Williams nem csak versenyzőjét veszti el, Valtteri Bottasszal együtt régi-régi szponzora is a Mercedeshez távozik.

Keményít a rendőrség: minden sofőrnek szondát kell fújni

Mostantól nincs kivétel, minden sofőrnek meg kell fújnia az alkoholszondát. A rendőrség a finn módszerrel szeretné kiszűrni az ittas vezetőket. Nógrádban vezetik be először.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.