F1: Költözzön Angliába a Ferrari?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.06.22. 09.30

Az egykori Renault-főnök, Flavio Briatore szerint a Ferrarinak érdemes lenne Angliában is F1-es bázist nyitnia.

F1: Költözzön Angliába a Ferrari?

A Ferrari a tavalyi formajavulás után 2016-ra a bajnoki címért való küzdelmet tűzte ki célul, de ahogy már annyiszor, a nagy ígéreteket nem sikerült eredményekre váltani. Az egykori Renault-főnök, Flavio Briatore egy friss interjúban így beszélt a maranellóiak helyzetéről:

“A bajnoki címeket nem a nagy kijelentések hozzák, hanem a kemény munka, ahogy a Mercedesnél is tették. A Mercedes előnye óriási, és a Ferrarinak szerencséje volt, hogy Hamilton a motorbeállításokkal bajlódott, mert különben simán a második lett volna Bakuban. És szerintem Rosberg meg nem is nyomta igazán. A Ferrarinak vigyáznia kell, nehogy még a második hely is elússzon, mert Bakuban Perez is nagyon gyors volt, és a Red Bull is az. Semmi sem változott tavalyhoz képest, továbbra is egy másodperc van a Mercedes és a Ferrari között.”

briatore

A Ferrari idei, a kitűzött céloktól elmaradó teljesítménye miatt Olaszországban már pedzegetik, hogy a csapatfőnök Maurizio Arrivabenét lecserélhetik, de Briatore szerint nem a bűnbakkereséssel kellene foglalkozni Maranellóban.

“Ehelyett nemzetközibbé kellene válniuk. Egy angliai lakos nem épp Maranellóba vágyik, szóval szerintem Angliában is nyitnia kellene a Ferrarinak egy műszaki központot. A Forma-1-ben nem varázsütésre történnek a dolgok. Angliában 10 F1-csapat székel 60 km-es körben. Bár német csapat, még a Mercedes is ott van – ha az ember pezsgőt akar csinálni, akkor Franciaországba megy.”

Briatorét egykori versenyzője, a 2013 végi síbalesetben szerzett agysérülésével svájci otthonában kezelt Michael Schumacher állapotáról is kérdezték, de az olasz erről nem mondhatott sokat:

“Semmit sem tudok, ugyanis áthatolhatatlan falat vontak köré. Talán csak Massa vagy Jean Todt tudna mondani valamit, ők időnként meglátogatják. Mi csak imádkozhatunk, orvos van mellette bőven.”

Kommentek

F1: Hülkenberg végre sisakot választott

Zöld vagy piros? Ma megkaptuk a választ. A Force India versenyzői is újítottak, de nincs benne sok köszönet.

F1: Hamilton thai boksszal készült a szezonra

A Mercedes-pilóta brutális kockahasat villantott a szezonnyitó előtt.

McLaren: A Honda felejtse el a céges kultúrát!

A McLaren versenyfőnöke szerint a motorgyártó Hondának el kellene fogadnia, hogy a Forma-1 más világ, mint az autógyártás, itt mindennél fontosabb a gyorsaság és a hatékonyság.

F1: Ricciardo kisiklatná a Verstappen-expresszt

Daniel Ricciardo hangsúlyozza, hogy egyelőre jó a viszonya Max Verstappennel, de az motiválja, hogy megverje a széles körben hájpolt holland tinit.

Tudod, hogyan kell helyesen parkolni? Lehet, hogy nem

Mi a különbség a parkolási pótdíj és a helyszíni bírság között? Most néhány kérdésre választ adunk.

Rózsaszín taxikkal védik a nőket

A nők biztonságos közlekedését szolgáló új taxiszolgáltatást indítanak csütörtökön Pakisztánban: a nők vezette rózsaszín taxikat telefonon vagy mobilalkalmazáson keresztül lehet megrendelni, de akár le is lehet inteni az utcán.

Tavaszi tennivalók az autó körül

Azzal, hogy kivesszük a csomagtartóból a hóláncot és elmegyünk a gumishoz, hogy cserélje le a téli gumit nyárira, még nem végeztünk a nyári átállással

Van okostelefonod? Akkor ezt most imádni fogod!

Persze csak akkor, ha Te is azok közé tartozol, akik sokszor elfelejtik, pontosan hová is parkoltak. Nagyvárosban azért ez előfordul, pláne ha nincs helyismereted.

Minden autó megbukott a spanyol emissziós vizsgálaton

Spanyolországban minden vizsgált, dízelmotoros autómodell a megengedettnél több káros anyagot bocsát ki közúton.

Milliós bírságok az osztrák utakon

Vége a türelmi időszaknak, milliós bírságokat kaphatnak az osztrák utakon közlekedők, ha nem tartják be a szabályokat.

Nem erőlteti tovább a kisautókat a BMW

Nem tervezi újabb modell fejlesztését a Mini fronthajtásos platformjára a BMW. Inkább nagyobb autóiból szeretne többet eladni.

Akár Budapesten is feltűnhet az új magyar busz

Úgy tűnik, a hazai elővárosi és távolsági szegmensben a magyar Credo veszi át az Ikarus korábbi vezető szerepét. A cégnél azért Budapestről sem tettek le teljesen.

Vadállat hibridet fejleszt a McLaren

2019-ben érkezik minden idők legáramvonalasabb McLarenje. A BP23 kódjelű jármű frappáns trükkel tiszteleg az egykori F1 előtt.

A Forma-1 befutott Melbourne-be, képeken a készülődés

Itt az első képcsomag a Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj helyszínéről. Készülődés, mókázás, szponzori rendezvények, pályabejárások Melbourne-ben.

F1: A Red Bullt sem kell félteni

A Red Bull-os Daniel Ricciardo szerint hátrányuk egészen kicsi a Mercedeshez és a Ferrarihoz képest, és a megbízhatóság miatt sem aggódik.

Kilencvenmilliót érhet a legrégibb Vespa

Elárverezik a Vespa robogó 1946-ban készült prototípusát. Magyarok is licitálhatnak rá.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.