Palmer az utolsó helyet szerezte meg a múlt héten a bakui időmérőn, de egy Lewis Hamilton-hiba után életbe lépett sárga zászlós szakasz miatt meg kellett szakítania egy ígéretes körét.

Palmer nem érti, miért autóznak a határon a nagyok, amikor egy lazább körrel is simán továbbjutnak. “Elég bosszantó volt, mert egyértelműen bőven megvolt a tempója ahhoz, hogy továbbjusson a Q1-ből, mégis sárga zászlókat okozott nekünk” – panaszkodott Palmer.

“Az élcsapatoknak a Q1 csak lazítás. Nekünk viszont az egész időmérőnket jelenti, szóval ha sárga zászlókat okoznak négyből két körünkben, az elég fájdalmas.”

Palmer szerint a sárga zászlók alatt automatikusan életbe lépő DRS-tiltás is értelmetlen. “Elég hülyeség, hogy ha a hármas kanyarban van zűr, az egyes kanyar előtt akkor sem lehet DRS-t használni. Ezt meg kellene vizsgálni.”

Ebben a manoros Pascal Wehrlein is egyetértett Palmerrel. “Nem igazán értem, hogy ha valaki kimegy a bukótérbe a 3-as kanyarban, akkor miért kell kikapcsolni a DRS-t a célegyenesben” – fogalmazott a német.

“Csalódott vagyok, mert emiatt több tizedet veszítettem. Talán a Q2 is meglehetett volna, a DRS hiánya 20 km/h-s mínuszt jelent.”