Vettel: A rádiókorlátozás egy vicc

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.06.21. 14.25

A ferraris Sebastian Vettel is feleslegesnek és értelmetlennek tartja a Forma-1-ben érvényben lévő rádiós korlátozásokat.

Vettel: A rádiókorlátozás egy vicc

A Forma-1-ben az idei évtől igen szigorúan korlátozták a csapatok és a pilóták közötti rádióforgalom tartalmát, a bokszutcából szinte semmilyen információt nem adhatnak a rajtprocedúráról, az ellenfelek teljesítményéről és az autó kezeléséről sem.

A múlt hétvégi Európa Nagydíjon emiatt Lewis Hamilton kénytelen volt 12 körön keresztül a kormány menüjében barangolni a helytelen motorüzemmód átváltása érdekében, és a ferraris Kimi Räikkönen is szentségelt egy sort, amikor hasonló segítséget kért a mérnökétől, aki nem adhatta azt meg.

baku_fut_07

A korlátozás ellen emelt szót azóta a veterán Fernando Alonso is, és most csatlakozott Sebastian Vettel:

“Nos, ha hallani akarják, mit gondolok, szerintem ez egy vicc, és semmi (pozitív) változást nem hozott” – utalt arra, hogy a szigorítás mögött az a szándék húzódott meg, hogy a magukra utalt pilóták esetleges hibái vagy épp jó döntései izgalmasabbá teszik majd a versenyeket.

“Nagyon sok mindent szeretnénk megkérdezni, de nem lehet. És úgy gondolom, a csapatnak is bőven lenne közölnivalója. Nem hiszem, hogy attól gyorsabban mennénk, ha a csapat elmondhatná, mi a helyzet, de tudom, hogy egyesek így látják. Ahogy mondtam, szerintem semmin nem változtatott a dolog azon kívül, hogy most már sokkal kevesebb rádióbeszélgetést lehet kiadni a közvetítésbe, a nézőknek kevesebb jut” – magyarázta a négyszeres világbajnok.

Kommentek

70 millióért a tiéd lehet Magnum Ferrarija

A Bonhams holnap elárverezi azt a Ferrari 308 GTS-t, amellyel Tom Selleck csapatott Hawaii szigetén, mint Magnum magánnyomozó.

Ilyen motorok lesznek a Kia csúcsszedánjában

Véglegesítette a Stinger kupélimuzin motorpalettáját a Kia. Hibrid nem lesz egyelőre.

Új alvázas Suzuki jön!

A Suzuki illetékesei megerősítették, hogy a Jimny utódja is létravázra épül majd. Egyéb konkrétum nincs.

Minden, amit az új Toyota Yarisról tudni lehet

Márciusban frissítőkúrát vesz a Yaris. Kistestvérének megjelenését ölti majd magára.

Őrületes középmotoros Golf eladó, amcsi V6-ossal

Ha éppen van felesleges 1,7 milliód valami őrültségre, akkor ne keress tovább, megtaláltad. Persze a szállítás nem lesz egyszerű, és az NKH-nak is lesz egy-két szava hozzád.

Mazda MX-5 azoknak, akik nem szeretik az MX-5-öt

Biztonságérzetet adó fix C-oszloppal, a bezártság érzetét adó kemény targatetővel, komfortot adó automata váltóval is vehetnek mostantól kis Mazda roadstert azok, akik alapvetően nem is szeretik a roadstereket.

Mobillal szoktatnak le a vezetés közbeni mobilozásról

A kezdő vezetők virtuális szemüveg segítségével tanulhatják meg, hogyan reagáljanak a balesetveszélyre, és egyúttal megtapasztalhatják a helytelen viselkedés drasztikus következményeit.

Csökkent a győri Audi teljesítménye

Csökkent az Audi Hungaria Motor Kft. teljesítménye 2016-ban, 2015-höz képest 95 882 motorral és 37 231 járművel kevesebbet gyártott a cég.

Csirkebuszként élednek újjá az amerikai iskolabuszok

Guatemalában számos amerikai iskolai busz kezd új életet. Az úgynevezett csirkebuszokon azonban résen kell lenniük a turistáknak.

Rábólintottak a Forma-1 megvételére

A Forma-1 kereskedelmi jogainak felvásárlására készülő amerikai Liberty Media részvényesei kedden jóváhagyták az üzletet.

F1: Na ki jelentkezett be Bottas üléséért?

A Mercedeshez igazolt Valtteri Bottas felszabadult williamses helye is vonzó volt: a pilóta honfitársa, Heikki Kovalainen négy év távollét után is szívesen visszatért volna az F1-be a kedvéért.

Meglepő autót fotóztak az M5-ösön

Vajon ki vesz amerikai piacra gyártott Passatot itthon, mikor állítólag futóműve rosszabb konstrukció, mint az európaié? Ennyivel olcsóbb lenne?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.