F1: Hamilton máris sír a rádiótilalom miatt

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.06.19. 17.34

Lewis Hamilton nem boldogult a Mercedes kapcsolóival az Európa Nagydíjon. A futam után a címvédő kijelentette, hogy szerinte értelmetlen a rádiókorlátozás. Nico Rosbergnek is hasonló gondja volt, ő hamarabb megoldotta.

F1: Hamilton máris sír a rádiótilalom miatt

Az Európa Nagydíjon a tizedik helyről az ötödikig jutott előre Lewis Hamilton, amikor elakadt, és szinte kétségbeesetten kérdezgette versenymérnökétől, hogy mihez kellene nyúlnia a teljesítményt vesztő autóban. A Mercedes a szabályok szerint járt el, közölték Hamiltonnal, hogy nem tudnak segíteni, egyedül kell megoldania a problémát.

“Fogalmam sem volt, mi romlott el” – mondta Hamilton. “Mintha lett volna 16 különböző motormód, egyenként húszféle beállítással. Nem tudom, mi volt, nem volt motorerőm.”

“Nem csináltam semmit, megjavult magától. Aztán letekertem a motort, mert 14 másodperc volt a hátrányom a hozzám legközelebbi pilótával szemben, és mögöttem sem volt senki. Inkább kíméltem a motort, hogy tovább tartson.”

“Őszintén szólva nem látom a rádiótilalom értelmét. Az FIA tette ennyire műszaki központúvá az F1-et, 100-200 különböző beállítás között nehéz kitalálni, mi a probléma.”

“Kár, hogy nem tudtam versenyezni. Akartam, és ha sikerült volna megoldanom a hibát, benne lehettem volna a show-ban, és elkaphattam volna a srácokat előttem.”

Toto Wolff csapatfőnök szerint mindkét Mercedesszel gond volt a versenyen, de Rosberg hamarabb feltalálta magát. “Mindkét autónál gondunk volt a kapcsolók konfigurációjával” – fogalmazott Wolff.

“Volt egy megoldási módja ennek a hibának, de nem kommunikálhattuk a pilóták felé. Lewisnak eltartott egy ideig, amíg újraindította a rendszert.”

“Nico már korábban változtatott a kapcsolókon, aztán visszaállította néhány körrel később. Lewis is próbálta kitalálni, mi lehet a gond, de 12 körig tartott számára.”

Kommentek

Ilyen az, amikor nem múlik el nyomtalanul a gyerekkor

Gigantikusra nőtt, V8-assal hajtott játékszerrel ment vásárolni ez az amerikai bácsi

Luxusautó gyűjteménnyel együtt eladó ez a hatalmas villa

Hatalmas luxusvilla 250 millió dollárért keres új gazdát, benne medence és mozi mellett pazar autógyűjtemény is található.

Vin Diesel máris lebuktatta a brutális Dodge-ot?

A pokolian erős Dodge Challenger csak áprilisban mutatkozik be hivatalosan, de a Halálos Iramban filmek forgatásán már előfordulhatnak álcázatlan példányok.

Érthetetlen dolog történik a magyar utak mellett

A hó alatt sem kanászodhat el a természet, töretlenül folyik a kaszálás az utak mentén.

Az utolsó simításokat végzik a Renault sportkupéján

Idén végre tényleg visszatér az Alpine sportmárka; a Renault középmotoros kalandja alumínium platformra épül.

Kabrióként is megújult a Ford Mustang

A kupé után a Ford Mustang kabrió kivitele is megújult. A változások megegyeznek a fémtetős változatéval.

Peugeot 3008 – az alakváltó

Hatalmasat változott a Peugeot 3008-as és állítólag mi akartuk így

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

Nyolcmillióért szerelt fel tűzoltókat a Mercedes

Nyolc millió forint értékű adománnyal támogatja a Mercedes-gyár a megyei tűzoltószövetséget.

Részegen vezette a Ferrarit, borítékolható volt az eredmény

Egy texasi fiatalember talán azt hihette, csak pickupjának tolja csutkarészegen, de sajnos egy Ferrariban ült.

Nem készül több a világ leggyorsabb autójából

A Hennessey lezárt egy korszakot, elkészítették az utolsó Venom GT-t. Jöhet az újabb projekt.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.