Vettel már a levezető körén is bosszankodott, amikor közölték vele az eredményt. “Ne már, ti csak szórakoztok velem” – üzente rádión. Volt már ilyen az F1-ben, az 1997-es, a bajnoki cím sorsáról döntő jerezi futamon például hárman, Jacques Villeneuve, Michael Schumacher és Heinz-Harald Frentzen futottak ezredre azonos időt, a pole sorsát is az döntötte el, hogy melyikük fejezte be először a kört.

“Nagyon izgalmas volt a végén a sprint. Tudtam, hogy nem fog mindenki időben felérni egy gyors körhöz. Az, hogy azonos időn múlt a második vagy harmadik hely, kicsit bosszantó.”

“Az első két-három kanyar nem sikerült optimálisan, veszítettem egy kis időt. Utána egész jó volt a kör, elégedett voltam vele. Egy ezred… Nem is tudom, hogyan lehet ezt mérni.”

“A második sor azért nem rossz, mert nagy esély van biztonsági autóra, virtuális biztonsági autós szakaszra vagy sárga zászlókra. Ez a pálya természetéből fakad, nincs túl sok hely. Nagyon fontos lesz a koncentráció, egy pillanatra sem lehet majd kihagyni, itt egy elfékezésnek is nagy ára lehet.”

“Nem lepett meg, hogy a Red Bull ennyire előre került, de azt nem szabad elfelejtenünk, hogy egy Force India mögé kvalifikáltunk. Sergio nagyon jó ritmust talált, és nagyon gyors volt. Tegnapról mára sokat fejlődtünk, és ha egy kis szerencsénk lesz, a harmadik rajthely jó kiindulási alap.”

A Ferrarinak jól jött Perez rajtbüntetése, mert így Kimi Räikkönen is előrelépett a negyedik helyre. “Nehezen indult a hétvége, nem voltunk igazán versenyképesek, gondjaink is akadtak az autóval” – így a finn.

“Előzetesen simán elfogadtam volna az ötödik helyet, egészen jó helyről indulok, főleg itt, ahol annyi minden történhet. Jobb, hogy nem a darálóból kell indulni.”

“Viszonylag jól működött ma az autó, de a Mercedest nem tudtuk megközelíteni, miközben a Force India és a Red Bull is gyors. Kiszámíthatatlan, mi történik holnap, bízom benne, hogy mindkét autónk ott lesz a dobogón.”