F1: Räikkönennek nem mennek az utcai pályák?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.06.17. 10.31

Kimi Räikkönen azt mondja, nincs különösebb gondja az utcai versenyhelyszínekkel, egyszerűen a beállításokon múlik.

F1: Räikkönennek nem mennek az utcai pályák?

Kimi Räikkönen – bár nyert már Monacóban – sosem az utcai pályák ördögeként volt ismert a Forma-1-ben, az ilyen helyszíneken inkább lassú és hibázgat. A legutóbbi Monacói Nagydíjon is saját erőből ment falnak, így a hétvégi Európa Nagydíj előtt megkérdezték, itt is bukdácsolni fog-e.

“Nem a helyszínen vagy a pályán múlik” – felelte. Ha minden simán megy, akkor az utcai pályák is kellemesek, de nem könnyű rajtuk eltalálni a dolgokat, nem fér bele a hiba, elég egy elfékezés, egy szélesebben vett kanyar és vége is. Ha jól mennek a dolgok, akkor élvezetesek az utcai pályák, de ha nem klappolnak a beállítások, akkor gond van, mert ahhoz, hogy azokon gyorsak legyünk, jól kell érezni az autót.”

Bár a csapatfőnök, Maurizio Arrivabene a monacói bakit annyival intézte el, hogy a 2007-es világbajnok köztudottan nem rajong a pályáért, ha Räikkönen az év eleji jobb eredmények után újra küszködik, elveszett lesz, előfordulhat, hogy mást ültetnek a helyére a jövő évre.

Kommentek

Megvan, ne keresd tovább a belső égésről készült tökéletes videót

Láttunk már hengerfej helyett plexivel zárt motort, amiben jól látszott a robbanások sorozata. Mókás volt, de ez a videó a profi bemutatása a történetnek, egyszerűen kihagyhatatlan.

Zseniális újítás az autópálya-matricáknál

Számos autósnak jelent problémát annak megállapítása, hogy rendelkezik-e érvényes úthasználati jogosultsággal.

Rákaptak a pestiek a percdíjas villanyautókra

A GreenGo bővítette a flottája méretét, az eddigi 45 elektromos autó helyett immár 75 autót biztosít regisztrált felhasználói számára.

Horvát villanyautó verte el a Bugatti Veyront

Na jó, nem akármilyen villanyautó, hanem a Rimac Concept One, ami sorra eszi meg a szupersportautókat.

Óriási rekord a szentgotthárdi Opel-gyárban

Szentgotthárd rekordévet zárt 2016-ban: közel 630 ezer motor készült az Opel magyarországi gyárában, ami 23 százalékkal több, mint eddig bármikor.

F1: Sainzot zsákutcába vitte a Red Bull?

A Toro Rossó-s Carlos Sainz nehezen emészti meg, hogy a Red Bull nem engedte más csapathoz, miközben házon belül sincs előrelépési lehetősége.

Decemberben is nőtt az EU-s autópiac

Decemberben nőtt a forgalomba állított új személygépkocsik száma az európai autópiacon az egy évvel korábbihoz viszonyítva.

Kevés volt a V6-os az Alfába, hősünk radikális megoldást választott

Az Alfa Romeo GTV elérhető volt kétliteres négyhengeres Twinspark motorral is, de a rajongók szerint csak a V6-os blokk az igazi. Úgy tűnik, van, akinek ez sem elég.

F1: Utcát neveznek el Jules Bianchiról

Szülővárosában, Nizzában hamarosan közterület viseli majd a 2014-es Japán Nagydíjon szerzett sérüléseibe belehalt fiatal Forma-1-es versenyző nevét.

A magyar autósokat is szívatják Párizsban

Minden Párizsban közlekedő gépjárművön, a külföldi rendszámúakon is kötelező hétfőtől a környezetvédelmi megfelelőséget jelölő plakett feltüntetése. A matrica bevezetése része annak az intézkedéssorozatnak, amelyet a francia főváros önkormányzata indított a szmog csökkentésére.

A terep-Porsche 918 jobban kéne, mint egy Macan

Egy észt grafikus engedett a csábításnak, és elkészítette ezt a nagyon állat virtuális Porsche 918 Spydert.

Megújult a BMW 4 modellcsalád

Visszafogott, de funkcionális optikai változtatások, módosított felfüggesztés, új tálalású infotainment tartalmak: ez a megújuló BMW 4 család mérlege.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.