Alonso: Nem mondhatunk le 2016-ról

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.06.17. 11.45

Fernando Alonso szerint a 2017-es felkészülés mellett tovább kell vinni az idei fejlesztéseket is, az év végéig akar küzdeni a pontokért.

Alonso: Nem mondhatunk le 2016-ról

A McLaren-Honda ugyan előrébb lépett a 2015-ös, katasztrofális formához képest, de idén is csak a kis pontokért küzd a csapat. Mivel 2017-re radikális aerodinamikai szabályváltozások jönnek, valamint a Honda is az alapoktól kívánja újratervezni a motorját, logikusnak tűnik, hogy a csapat minél korábban a jövő évi projektre álljon át.

Amikor Fernando Alonsót Bakuban arról kérdezték, melyik évre koncentrálnak inkább, így felelt:

“Úgy gondolom, mindkettőre. Szeretnénk a világbajnoki címért küzdeni, de idén ez nem lehetséges. Fejlődünk, a jó irányba haladunk, hogy elérjük a célt, de hosszú út áll még előttünk, szóval foglalkoznunk kell a jövő évi autóval, hogy versenyképesek lehessünk.”

kanada_f1_09

“Ugyanakkor nem feledkezhetünk meg 2016-ról sem, még csak június van, sok futam van hátra, sok jó lehetőség a pontszerzésre, hogy feljebb kapaszkodhassunk a konstruktőri bajnokságban, ami jól jön a csapatnak a jövő év(i költségvetés) szempontjából. Az idei fejlesztések egy része is átvihető lesz a következő évre, főleg az erőforrás terén, hiszen ott nem lesznek akkora változások.”

“Szóval dolgozunk mindkét projekten, nagyon motivál minket, hogy még pontokat gyűjtsünk idén, hogy jó évünk legyen.”

Kommentek

F1: Hülkenberg végre sisakot választott

Zöld vagy piros? Ma megkaptuk a választ. A Force India versenyzői is újítottak, de nincs benne sok köszönet.

F1: Hamilton thai boksszal készült a szezonra

A Mercedes-pilóta brutális kockahasat villantott a szezonnyitó előtt.

McLaren: A Honda felejtse el a céges kultúrát!

A McLaren versenyfőnöke szerint a motorgyártó Hondának el kellene fogadnia, hogy a Forma-1 más világ, mint az autógyártás, itt mindennél fontosabb a gyorsaság és a hatékonyság.

F1: Ricciardo kisiklatná a Verstappen-expresszt

Daniel Ricciardo hangsúlyozza, hogy egyelőre jó a viszonya Max Verstappennel, de az motiválja, hogy megverje a széles körben hájpolt holland tinit.

Tudod, hogyan kell helyesen parkolni? Lehet, hogy nem

Mi a különbség a parkolási pótdíj és a helyszíni bírság között? Most néhány kérdésre választ adunk.

Rózsaszín taxikkal védik a nőket

A nők biztonságos közlekedését szolgáló új taxiszolgáltatást indítanak csütörtökön Pakisztánban: a nők vezette rózsaszín taxikat telefonon vagy mobilalkalmazáson keresztül lehet megrendelni, de akár le is lehet inteni az utcán.

Tavaszi tennivalók az autó körül

Azzal, hogy kivesszük a csomagtartóból a hóláncot és elmegyünk a gumishoz, hogy cserélje le a téli gumit nyárira, még nem végeztünk a nyári átállással

Van okostelefonod? Akkor ezt most imádni fogod!

Persze csak akkor, ha Te is azok közé tartozol, akik sokszor elfelejtik, pontosan hová is parkoltak. Nagyvárosban azért ez előfordul, pláne ha nincs helyismereted.

Minden autó megbukott a spanyol emissziós vizsgálaton

Spanyolországban minden vizsgált, dízelmotoros autómodell a megengedettnél több káros anyagot bocsát ki közúton.

Milliós bírságok az osztrák utakon

Vége a türelmi időszaknak, milliós bírságokat kaphatnak az osztrák utakon közlekedők, ha nem tartják be a szabályokat.

Nem erőlteti tovább a kisautókat a BMW

Nem tervezi újabb modell fejlesztését a Mini fronthajtásos platformjára a BMW. Inkább nagyobb autóiból szeretne többet eladni.

Akár Budapesten is feltűnhet az új magyar busz

Úgy tűnik, a hazai elővárosi és távolsági szegmensben a magyar Credo veszi át az Ikarus korábbi vezető szerepét. A cégnél azért Budapestről sem tettek le teljesen.

Vadállat hibridet fejleszt a McLaren

2019-ben érkezik minden idők legáramvonalasabb McLarenje. A BP23 kódjelű jármű frappáns trükkel tiszteleg az egykori F1 előtt.

A Forma-1 befutott Melbourne-be, képeken a készülődés

Itt az első képcsomag a Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj helyszínéről. Készülődés, mókázás, szponzori rendezvények, pályabejárások Melbourne-ben.

F1: A Red Bullt sem kell félteni

A Red Bull-os Daniel Ricciardo szerint hátrányuk egészen kicsi a Mercedeshez és a Ferrarihoz képest, és a megbízhatóság miatt sem aggódik.

Kilencvenmilliót érhet a legrégibb Vespa

Elárverezik a Vespa robogó 1946-ban készült prototípusát. Magyarok is licitálhatnak rá.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.