A múlt héten Montrealban bejelentették, hogy a Heinken új partnerként csatlakozik a Forma-1-hez. Bár az együttműködés hivatalosan csak a szeptemberi Olasz Nagydíjon kezdődik, Bernie Ecclestone amolyan ajándékaként a Kanadai Nagydíjon is megjelentek a sörgyártó reklámjai, azonban a kapcsolat messze nem merül majd ki ennyiben.

A Heineken határozott szándéka, hogy jelentősen megnövelje és vonzóvá tegye az F1 online jelenlétét, emellett pedig két csapattal szövetkezve nézői élményprogramot is indítanak majd.

“Szokásos szponzori kapcsolatunk nem lesz egy csapattal sem, sokkal inkább szurkolói élményt akarunk biztosítani. Szeretnék szerencsés szurkolókat a garázsokba vinni. Paddockbejárás, beszélgetés, mint ahogy velem történt Melbourne-ben, amikor Jackie (Stewart, márkanagykövet) körbevezetett. Közben Niki Laudába is belebotlottunk, kész álom volt, hogy két háromszoros világbajnokkal sétálok. Hihetetlen élmény volt, szeretném, ha mások is megtapasztalhatnák ezt” – magyarázta a cég felelős igazgatója, Gianluca di Tondo.

heineken_f1_2Mivel a jelenleg is alkoholgyártó szponzorokkal rendelkező csapatok – Ferrari – Singha – Williams – Martini, McLaren – Chandon, Johnnie Wlaker, Force India – Smirnoff, Kingfisher – kiesnek, a fő esélyes a Red Bull.

“Igen, közel állunk a Red Bullhoz, egy térben mozgunk, jól ismerjük egymást, és Max Verstappen is szerepet kaphat. De egy további csapattal való összefogást is tervezünk. Egyelőre semmi sincs kőbe vésve, de közel állunk a Red Bullhoz, a feltörekvő, fiatal Verstappen pedig mindenképp vonzó a Heineken számára, különösen, hogy az is célunk, hogy a Forma-1-et átrángassuk a digitális korszakba.”