F1: Alonso nem úgy akart kiállni

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.06.13. 10.21

Fernando Alonso tisztázta, hogy nem a verseny idő előtti befejezéséről érdeklődött a Kanadai Nagydíjon.

F1: Alonso nem úgy akart kiállni

A vasárnapi Kanadai Nagydíj egyik érdekes epizódja volt, amikor a top10-es kívül haladó Fernando Alonso öt körrel a vége előtt azt kérdezte a rádión, hogy kiállhat-e, amire azt a választ kapta, hogy menjen tovább, mert leeshet még neki egy-két pont, ha másokkal történik valami.

A végül a 11. helyen befutó spanyol utólag tisztázta, hogy nem a versenyt akarta feladni, hanem kerékcserére gondolt.

“Nem voltam pontszerző helyen, mentem már vagy 55 kört az addigi szettemen, szóval nem volt könnyű a pályán tartani az autót. Úgy voltam vele, hogy talán belefér egy pozícióvesztés nélküli bokszkiállás, ami után gyorsabb lehetek az utolsó körökön és élvezhetem egy kicsit a hajrát. De kockázatos lett volna kimenni, mert volt még esély a pontszerzésre” – magyarázta a spanyol.

kanada_f1_46

Alonso egyébként lesújtó véleménnyel volt a vasárnap délutánról:

“Javítanunk kell a tempón, mert ma nem voltunk elég gyorsak. Tudtuk, hogy ez nem lesz könnyű pálya számunkra, és nagyon kemény is volt a mai nap. Nem voltunk versenyképesek, de így is mindent beleadtam. Igyekszünk javulni a következő futamra. De a jövő hét még rosszabb lehet számunkra, mert a bakui pálya még gyorsabb.”

“A kerékcserével is volt gondunk, a lámpánk nem működött. Több pozíciót is veszítettem, és amikor a 14. helyre értem vissza, tudtam, hogy ennek annyi, nem lesz biztonsági autó vagy ilyesmi, semmi érdekes nem lesz már – és nem is történt semmi, a világ legunalmasabb futama volt.”

Kommentek

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

Nyolcmillióért szerelt fel tűzoltókat a Mercedes

Nyolc millió forint értékű adománnyal támogatja a Mercedes-gyár a megyei tűzoltószövetséget.

Részegen vezette a Ferrarit, borítékolható volt az eredmény

Egy texasi fiatalember talán azt hihette, csak pickupjának tolja csutkarészegen, de sajnos egy Ferrariban ült.

Nem készül több a világ leggyorsabb autójából

A Hennessey lezárt egy korszakot, elkészítették az utolsó Venom GT-t. Jöhet az újabb projekt.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

Száznál is több autóbuszt vásárolt tavaly a BKV

Megkérdeztük a BKV-t, hogy tavaly hány darab autóbuszt sikerült vásárolniuk. A számolgatás végén mi is meglepődtünk.

Anyósgyilkos járművek

Erre a hétre valahogy csupa olyan visszahívás jutott Európában, amelyek az első utasülésnél – közkeletű nevén az anyósülésnél – észlelt, életveszélyes hibákat hivatottak orvosolni.

F1: Bottas magával vitte a Williams-szponzort

A Williams nem csak versenyzőjét veszti el, Valtteri Bottasszal együtt régi-régi szponzora is a Mercedeshez távozik.

Keményít a rendőrség: minden sofőrnek szondát kell fújni

Mostantól nincs kivétel, minden sofőrnek meg kell fújnia az alkoholszondát. A rendőrség a finn módszerrel szeretné kiszűrni az ittas vezetőket. Nógrádban vezetik be először.

KRESZ-táblák, amikre figyelned kell télen

Van néhány speciális KRESZ-tábla, amelyeket zimankó és havazás idején erősen ajánlott figyelni. De tudjuk-e, hogy pontosan mit is jelentenek ezek a táblák?

F1: Állami elismerést kapott Kimi Räikkönen

A Ferrari világbajnok pilótája Finnország első sportnagykövete lett.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.