2017-től lenyűgöző lesz a Forma-1

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.06.07. 15.30

Legalábbis ezt mondja Marco Tronchetti Provera, a Pirelli elnöke. Nagy lépést jelentenek a szélesebb gumik.

2017-től lenyűgöző lesz a Forma-1

A Pirelli még a Monacói Nagydíj hétvégéjén mutatta be prototípusként a 2017-es abroncsokat, amelyek elöl 305, hátul 405 milliméter szélesek. A Pirelli szerint időben elkészülnek az új gumik.

“Ez komoly változás, de technológiailag nagyon vonzó számunkra” – mondta Provera. “A lehető legnagyobb teljesítmény elérésére törekszünk, és ezek a gumik lenyűgöző eredményeket produkálhatnak.”

“Néhány tizedes előrelépéshez is nagyon sokat kell dolgozni az autón és a motoron. Ezekkel a gumikkal több másodpercet gyorsul az F1, ami jól mutatja a gumik fontosságát, és hogy mit jelentenek a nézők számára.”

“A 2017-es gumik sokkal erőteljesebbnek néznek ki, az első szélcsatornás tesztek alapján pedig nyugodtan mondhatom, hogy a pályán sem okoznak majd csalódást. Nagyon szórakoztató dolgok várnak ránk.”

“Végre megegyeztünk az FIA és az FOM illetékeseivel, így sokkal átláthatóbban áramlanak hozzánk az információk. Ez megkönnyíti mindenki dolgát. Megkapunk mindent, amire szükségünk van, főleg a tesztekkel kapcsolatban. Most már normálisan tudunk felkészülni, és hozni azt, amit várnak tőlünk.”

A Pirelli mostantól rendszeresen tart találkozókat a pilótákkal is. “Volt már egy ilyen Milánóban az idén, szerintem mindenki számára hasznos volt. Korábban nem tudtunk közvetlenül kommunikálni a versenyzőkkel, mostantól elmondhatjuk, mire számíthatnak. Nagyon pozitív hangulatú megbeszélés volt.”

Kommentek

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

Jön a 30-as korlátozás lakott területeken?

Violeta Bulc, az Európai Unió közlekedésért felelős biztosa szerint érdemes lenne szigorúbban korlátozni a sebességet lakott területen.

Lauda: Bottas máris bizonyított

A Mercedes-csapat elnöke az Ausztrál Nagydíj után úgy látja, hogy jól választottak Valtteri Bottasszal, a finn elődje, Nico Rosberg szintjén van.

Ezt a vizsgát soha nem fogja elfelejteni egyik tanulóvezető sem

Amikor az oktató közli, hogy a vizsgán egy másik autót fognak vezetni, már ott elkezdődik a para, aztán meglátják milyen autó, és picit kikészülnek.

Életveszélyes előzés után bosszúálló üldözés Békésben

Többször írtunk már a defenzív vezetési stílus életmentő hatásáról. Mert rengeteg idióta van az utakon, és ha lesüllyedünk a szintjükre, és belemegyünk egy adok-kapok szituációba, akkor azzal csak magunkat, és utasainkat veszélyeztetjük.

Harmadik üléssort kap a Honda CR-V

Az új generációs Honda CR-V fedélzetén mostantól akár heten is utazhatnak. Egyetlen bökkenő van csupán: a sokszemélyes verziót csupán egy piacon forgalmazzák.

Marad Rexton a SsangYong csúcsmodellje

Nem várta meg a világpremiert a SsangYong, idő előtt bemutatott két képet a múlt héten beharangozott nagy szabadidő-modelljéről.

Jöhet a rendszeres magyar KRESZ-vizsga

Egy hazai kutatás szerint az autósok 40 százaléka úgy látja, hogy a sofőröknek javára válna, ha időközönként újra kellene vizsgázniuk KRESZ-ből.

Ennyire olcsón még senki nem jutott hozzá Lamborghinihez, pláne nem ilyenhez

Mondjuk 5 dollárt pont megér ez a szénné égett Lamborghini Huracan. Egy fillérrel sem többet.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.