F1: Új motort vihet Kanadába a Ferrari

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.05.31. 15.30

Az egyre inkább elveszettnek tűnő Ferrari fontolgatja, hogy Kanadában ismét frissíti az erőforrását.

F1: Új motort vihet Kanadába a Ferrari

Ahhoz képest, hogy a Ferrari szerette volna legyőzni a Mercedest az idén, egyre inkább úgy tűnik, hogy a csapatnak a Red Bull-lal kell meccselnie a második helyért. Monacóban is lecsúsztak a dobogóról a maranellóiak, a csapat ismét nem boldogult a gumikkal.

A helyzeten úgy próbálnak úrrá lenni a mérnökök, hogy Kanadára ismét frissítik az erőforrást, de még nem tudni, ehhez zsetonokat is fel kell-e használniuk.

“Lesznek újdonságaink motorfronton” – mondta Maurizio Arrivabene csapatfőnök. “Még nem tudjuk, hogy ezekre zsetonokat is kell-e költenünk, még tárgyalunk az FIA illetékeseivel az ügyben.”

Arrivabene szerint a Ferrari első számú célja, hogy jobb legyen a csapat az időmérőkön. A csapatfőnök szerint az utóbbi hétvégék gyengébb szereplésének oka, hogy a riválisok jobban optimalizálják a gumik hőmérsékletét és nyomását.

“Ez volt a helyzet Barcelonában, és ez történt most Monacóban is. A problémánk a szombat. Meg kell próbálnunk megérteni, hogyan lehet az, hogy a Q1-es és Q2-es teljesítményt képtelenek vagyunk megismételni a Q3-ban.”

“Sokat beszélünk a gumik működési tartományi tartományáról, mi azonban ennél részletesebben akarjuk feltárni az okokat.”

Kommentek

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

Jön a 30-as korlátozás lakott területeken?

Violeta Bulc, az Európai Unió közlekedésért felelős biztosa szerint érdemes lenne szigorúbban korlátozni a sebességet lakott területen.

Lauda: Bottas máris bizonyított

A Mercedes-csapat elnöke az Ausztrál Nagydíj után úgy látja, hogy jól választottak Valtteri Bottasszal, a finn elődje, Nico Rosberg szintjén van.

Ezt a vizsgát soha nem fogja elfelejteni egyik tanulóvezető sem

Amikor az oktató közli, hogy a vizsgán egy másik autót fognak vezetni, már ott elkezdődik a para, aztán meglátják milyen autó, és picit kikészülnek.

Életveszélyes előzés után bosszúálló üldözés Békésben

Többször írtunk már a defenzív vezetési stílus életmentő hatásáról. Mert rengeteg idióta van az utakon, és ha lesüllyedünk a szintjükre, és belemegyünk egy adok-kapok szituációba, akkor azzal csak magunkat, és utasainkat veszélyeztetjük.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.