F1: Krízis a Ferrarinál? Ugyan!

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.05.30. 14.35

A Ferrari az ígéretek ellenére semmi különöset nem mutatott Monacóban, de a csapatfőnök az egyre halványabb teljesítmény ellenére sem mond le a bajnoki esélyekről.

F1: Krízis a Ferrarinál? Ugyan!

A Ferrari az idény elején azt tűzte ki célul, hogy a Mercedes fő kihívójaként a bajnoki címért küzdjenek, és erről még mindig nem mondtak le, pedig…

Az olasz csapat már Barcelonában is csak a Mercedesek kiesésének köszönhette a kettős dobogós helyezést, a jobb teljesítményre vonatkozó ígéretek ellenére Monacóban pedig még gyengébben szerepeltek, Sebastian Vettel 4. helyét tudták csak felmutatni végül.

A csapatfőnök, Maurizio Arrivabene szerint nincs szó hanyatlásról.

“Idén eddig csak egyszer nem értünk dobogóra: itt. Nem szeretném most elemezgetni a korábbi futamokat, de jól tudjuk, miért úsztak el a pontok és az esetleges győzelmek. Persze nem kifogásokat keresek – Barcelonában egyszerűen gyengék voltunk a Q3-ban, ugyanez történt itt is, és ennek az árát fizettük meg a futamon” – magyarázta a verseny után.

“Hogy elúszott-e a bajnoki esély? Nem! Annyi a dolgom, hogy egyben és irányban tartsam a csapatot, hiszen 15 futam van még hátra, ami nagyon sok! Persze mindenképp ki kell derítenünk, miért vagyunk bajban az időmérők utolsó szakaszában.”

Arrivabene a versenyen a Grand Hotel hajtűben a falnak hajtó, törött első szárnnyal furikázó, majd kiállni kényszerülő Kimi Räikkönent is megvédte:

“Minden pilótának vannak kedveltebb és kevésbé szeretett pályái, Kimi pedig, bár nyert már itt, nem szereti Monacót. Nem hiszem, hogy okom lenne panaszkodni rá, más pályákon ugyanolyan jól vezet, mint bármikor.”

mon_edz_55

Kommentek

F1: A Merci-főnökön röhög az egész internet

Toto Wolff beindította a mémgyárakat az Ausztrál Nagydíjon bemutatott asztalcsapkodásával.

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

Morbid: El akarták lopni a Ferrari-alapító maradványait

Az olasz rendőrség kedden közölte, hogy sikerült meghiúsítaniuk a néhai Ferrari-alapító, Enzo Ferrari földi maradványainak ellopását. Váltságdíjra utaztak a reménybeli sírrablók.

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

Jön a 30-as korlátozás lakott területeken?

Violeta Bulc, az Európai Unió közlekedésért felelős biztosa szerint érdemes lenne szigorúbban korlátozni a sebességet lakott területen.

Lauda: Bottas máris bizonyított

A Mercedes-csapat elnöke az Ausztrál Nagydíj után úgy látja, hogy jól választottak Valtteri Bottasszal, a finn elődje, Nico Rosberg szintjén van.

Ezt a vizsgát soha nem fogja elfelejteni egyik tanulóvezető sem

Amikor az oktató közli, hogy a vizsgán egy másik autót fognak vezetni, már ott elkezdődik a para, aztán meglátják milyen autó, és picit kikészülnek.

Életveszélyes előzés után bosszúálló üldözés Békésben

Többször írtunk már a defenzív vezetési stílus életmentő hatásáról. Mert rengeteg idióta van az utakon, és ha lesüllyedünk a szintjükre, és belemegyünk egy adok-kapok szituációba, akkor azzal csak magunkat, és utasainkat veszélyeztetjük.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.