F1: Ricciardo végig érezte, hogy övé lehet a pole

Mindkét Mercedesnek gondja volt

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.05.28. 15.44

Daniel Ricciardo szerint csütörtök óta benne volt a pakliban, hogy a Red Bullé lehet a pole Monacóban. Nico Rosberg szerint a Mercedes nem volt elég gyors.

F1: Ricciardo végig érezte, hogy övé lehet a pole

Daniel Ricciardo (1.): “Nagyon különleges helyszínről van szó. Tudtam, hogy lehet esélyem erre, már csütörtökön is jól nézett ki a helyzet. Már Barcelonában is éreztem, hogy jól vezettem, de valami kicsi hiányzott, Monacóba abszolút magabiztosan érkeztem. Éreztem, hogy meg tudom csinálni, végig nagyon jól érzem magam az autóban. Nagyon jó volt a csomagunk, örülök, hogy sikerült kihozni a maximumot belőle. Meglátjuk, működik-e a szuperlágyas taktika, bíztunk benne, hogy így több lehetőségünk lesz holnap. A Q2 megalapozta a Q3-as teljesítményünket is.’

Nico Rosberg (2.): “Nem hiszem, hogy kicsúszott volna a kezemből a pole, nem is volt a kezemben soha. Daniel nagyon gyors volt ma, megérdemli a pole-t, én nem voltam elég gyors. Ennyi az egész.”

Lewis Hamilton (3.): “Nehéz időmérő volt, nem is tudom, mit kéne mondanom. Jó, hogy ki tudtam menni, és tudtam futni egy kört, nem is volt olyan rossz. Volt esélyem a pole-ra, de nem sikerült megszerezni, holnap azért megpróbálok mindent a győzelemért.”

A Mercedes hivatalos Twitter-csatornáján megjelentek szerint a Q3 elején mindkét autónál probléma támadt az üzemanyagnyomással, ez késleltette Rosberg indulását, Hamiltont pedig a csapat utasította arra, hogy álljon meg a bokszutca kijáratánál.

Kommentek

F1: Rajzfilm készült Vettel futamgyőzelméről

Elindult az új szezon, megérkezett a MiniDrivers első rajzfilmes összefoglalója is.

F1: Dokumentumfilm-sorozatban égeti magát a McLaren

Rosszabbkor nem is készülhetne film a csapat és a versenyzők színfalak mögötti munkájáról, de a McLaren és az Amazon idén mégis erre készül.

F1: Wehrlein dicséretet, és nem kritikát érdemel

A Sauber csapatfőnöke, Monisha Kaltenborn keményen kritizálta azokat, akik kritikát fogalmaztak meg az Ausztrál Nagydíjtól visszalépett Pascal Wehrleinnal szemben.

A főnök még több Verstappent akar az F1-be

A Forma-1 motorsportért felelős igazgatója, Ross Brawn arról álmodik, hogy a közeljövőben még több Max Verstappen versenyez majd a sorozatban.

Különös autót fotóztak a Ferihegyi reptérnél

Olvasók küldte a fotókat, ilyet nem látni túl sűrűn itthon. Persze előfordul.

Nézd meg, hogy kell helyesen használni a körforgalmat

Remek kis animáció demonstrálja, hogyan is kell használni a többsávos körforgalmat.

Titkok az új Suzukiról

Stratégiát váltott a Suzuki: míg a kifutó Swift formaterve alig tér el elődjétől, az új jóval kevésbé hasonlít rájuk. A design részleteiről a főtervezőt kérdeztük.

Élesben veti be elektromos haszonjárműveit a Mercedes

Bár még nincs sorozatgyártásra alkalmas elektromos változat a Vitóból és a Sprinterből, mégis élesben tesztelhetik őket a következő években.

F1: Ha gyors a Ferrari, Vettel marad

A Ferrarinak akkor van a legnagyobb esélye a Sebastian Vettellel való szerződéshosszabbításra, ha gyors autót adnak alá. De mi lesz Räikkönennel a felpörgött Vettel mellett?

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.