F1: Vettel nem siratja az elvesztett rekordját

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.05.19. 11.19

Sebastian Vettelt nem bántja, hogy a 18 éves Max Verstappen elvette tőle a Forma-1 legfiatalabb futamgyőztese címét. A négyszeres bajnok német szerint az F1-ben nem a kor, csak a versenyképesség számít.

F1: Vettel nem siratja az elvesztett rekordját

A múlt hétvégi Spanyol Nagydíjon a Red Bull-os Max Verstappen 18 éves és 232 napos korában futamot nyert, ezzel ő lett a Forma-1 történetének legfiatalabb futamgyőztese. A korábbi rekordtartó, a 2008-as Olasz Nagydíjon a Toro Rossóval 21 éves és 79 napos korában győző Sebastian Vettelt nem bántja, hogy letaszították a trónról. “A rekordok azért vannak, hogy megdöntsék őket. Amikor megnyertem az első versenyemet, annyira örültem, hogy teljesen mindegy volt, 20, 25 vagy akárhány éves vagyok. Szerintem a kor egyáltalán nem számít. Ha elég gyors vagy, van helyed az F1-ben. Ha elég jó vagy a Forma-1-hez, akkor mindegy, hogy épp csak 18 éves vagy , vagy épp… Michael (Schumacher) 43 éves koráig versenyzett, ugye?” – utalt a Ferrari-pilóta arra is, hogy mostanában többen pedzegetik már a 36 éves Kimi Räikkönen és Jenson Button visszavonulását. a_000_DV2228797_europress_E “Néhány hete találkoztam Stirling Moss-szal. Sajnos csak a 30-as éveiig versenyzett, de szerintem úgy volt vele, hogy akár az 50-es éveiig is maradna. Nyilván a mai autókat egy kicsit könnyebb vezetni, mint amikor az F1-be kerültem, de összességében szerintem semmit sem számít a kor. Nem tudom pontosan, hány éves is Kimi, de egy 35 éves ember még nagyon is képes vezetni az autókat, ha elég gyors vagy, akkor még nem vagy öreg az F1-hez, ennyi.”

Kommentek

Vin Diesel máris lebuktatta a brutális Dodge-ot?

A pokolian erős Dodge Challenger csak áprilisban mutatkozik be hivatalosan, de a Halálos Iramban filmek forgatásán már előfordulhatnak álcázatlan példányok.

Érthetetlen dolog történik a magyar utak mellett

A hó alatt sem kanászodhat el a természet, töretlenül folyik a kaszálás az utak mentén.

Az utolsó simításokat végzik a Renault sportkupéján

Idén végre tényleg visszatér az Alpine sportmárka; a Renault középmotoros kalandja alumínium platformra épül.

Kabrióként is megújult a Ford Mustang

A kupé után a Ford Mustang kabrió kivitele is megújult. A változások megegyeznek a fémtetős változatéval.

Peugeot 3008 – az alakváltó

Hatalmasat változott a Peugeot 3008-as és állítólag mi akartuk így

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

Nyolcmillióért szerelt fel tűzoltókat a Mercedes

Nyolc millió forint értékű adománnyal támogatja a Mercedes-gyár a megyei tűzoltószövetséget.

Részegen vezette a Ferrarit, borítékolható volt az eredmény

Egy texasi fiatalember talán azt hihette, csak pickupjának tolja csutkarészegen, de sajnos egy Ferrariban ült.

Nem készül több a világ leggyorsabb autójából

A Hennessey lezárt egy korszakot, elkészítették az utolsó Venom GT-t. Jöhet az újabb projekt.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.