F1: Vettel nem siratja az elvesztett rekordját

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.05.19. 11.19

Sebastian Vettelt nem bántja, hogy a 18 éves Max Verstappen elvette tőle a Forma-1 legfiatalabb futamgyőztese címét. A négyszeres bajnok német szerint az F1-ben nem a kor, csak a versenyképesség számít.

F1: Vettel nem siratja az elvesztett rekordját

A múlt hétvégi Spanyol Nagydíjon a Red Bull-os Max Verstappen 18 éves és 232 napos korában futamot nyert, ezzel ő lett a Forma-1 történetének legfiatalabb futamgyőztese. A korábbi rekordtartó, a 2008-as Olasz Nagydíjon a Toro Rossóval 21 éves és 79 napos korában győző Sebastian Vettelt nem bántja, hogy letaszították a trónról. “A rekordok azért vannak, hogy megdöntsék őket. Amikor megnyertem az első versenyemet, annyira örültem, hogy teljesen mindegy volt, 20, 25 vagy akárhány éves vagyok. Szerintem a kor egyáltalán nem számít. Ha elég gyors vagy, van helyed az F1-ben. Ha elég jó vagy a Forma-1-hez, akkor mindegy, hogy épp csak 18 éves vagy , vagy épp… Michael (Schumacher) 43 éves koráig versenyzett, ugye?” – utalt a Ferrari-pilóta arra is, hogy mostanában többen pedzegetik már a 36 éves Kimi Räikkönen és Jenson Button visszavonulását. a_000_DV2228797_europress_E “Néhány hete találkoztam Stirling Moss-szal. Sajnos csak a 30-as éveiig versenyzett, de szerintem úgy volt vele, hogy akár az 50-es éveiig is maradna. Nyilván a mai autókat egy kicsit könnyebb vezetni, mint amikor az F1-be kerültem, de összességében szerintem semmit sem számít a kor. Nem tudom pontosan, hány éves is Kimi, de egy 35 éves ember még nagyon is képes vezetni az autókat, ha elég gyors vagy, akkor még nem vagy öreg az F1-hez, ennyi.”

Kommentek

A főnök még több Verstappent akar az F1-be

A Forma-1 motorsportért felelős igazgatója, Ross Brawn arról álmodik, hogy a közeljövőben még több Max Verstappen versenyez majd a sorozatban.

F1: Ha gyors a Ferrari, Vettel marad

A Ferrarinak akkor van a legnagyobb esélye a Sebastian Vettellel való szerződéshosszabbításra, ha gyors autót adnak alá. De mi lesz Räikkönennel a felpörgött Vettel mellett?

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Élesben veti be elektromos haszonjárműveit a Mercedes

Bár még nincs sorozatgyártásra alkalmas elektromos változat a Vitóból és a Sprinterből, mégis élesben tesztelhetik őket a következő években.

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

A KRESZ örök dilemmájára kerül most pont

Kiengedjem? Ne engedjem ki? Mikor engedjem ki?

Így javítanak utat Ukrajnában, nem szép látvány

A járhatatlan sártengerré változó földutakat régen gyakran töltötték fel építési törmelékkel, téglákkal, amelyet a járművek szép lassan bedolgozták a földbe, és ideig-óráig könnyebb volt a haladás.

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.