Az idén bevezetett új gumiszabályok alapján a Pirelli öt szárazpályás gumikeveréke közül minden versenyhétvégére hármat kínál, ezek közül válogathatnak össze 10-10-et a versenyzők. Összesen 13 szett jár a hétvégére, három kötelezően választandó: az aktuálisan leglágyabb a Q3-ra, valamint kettő (általában a két keményebb közül egy-egy) a futamra. A jövő hétvégi Monacói Nagydíjra a Forma-1 gumiszállítója a kínálata leglágyabb keverékeivel készül: a lágy (sárga), a szuperlágy (piros) és az idei újdonság, az ultralágy (lila) közül válogathattak a versenyzők. A Mercedesnél és a Red Bullnál nem aprózták el, a versenyzőik 10-10 szett ultralágyat kértek. A másik végletet Manor jelenti, náluk mindössze 6-6 szett lila abroncsot igényeltek, ugyanakkor 5-5 garnitúra szuperlággyal ellensúlyoznak. Szintén visszafogta magát az ultralágyakkal a Force India és a Toro Rosso párosa, az utóbbi pikantériája, hogy az igényeket még jóval a Red Bull-os pilótacsere előtt kellett leadni, így a nagycsapatnál Verstappen Kvjat 10 ultralágyával vezet majd, míg az eredetileg 10 garnitúrát kérő Kvjatnak a kiscsapatnál Verstappen 7 szettjével kell beérnie. monaco_pirelli   A Pirelli az elmúlt időszakban sorra közzétette a további futamokra szánt kínálatát is – alább látható -, a meglepetést a Magyar Nagydíj jelenti, ugyanis a várakozásokkal ellentétben a Hungaroringen nem vetik majd be az utlralágyat. A keverékek eddig ismert kiosztása

Ausztrál Nagydíj szuperlágy lágy közepes
Bahreini Nagydíj szuperlágy lágy közepes
Kínai Nagydíj szuperlágy lágy közepes
Orosz Nagydíj szuperlágy lágy közepes
Spanyol Nagydíj lágy közepes kemény
Monacói Nagydíj ultralágy szuperlágy lágy
Kanadai Nagydíj ultralágy szuperlágy lágy
Európa Nagydíj (Azerbajdzsán) szuperlágy lágy közepes
Osztrák Nagydíj ultralágy szuperlágy lágy
Brit Nagydíj kemény közepes lágy
Magyar Nagydíj szuperlágy lágy közepes