Hamilton: A szívem szakadt meg!

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.05.15. 19.02

Lewis Hamilton szerint a Barcelonában történt balesethez Nico Rosberg hibája vezetett, de nyíltan nem akarta csapattársát felelőssé tenni.

Hamilton: A szívem szakadt meg!

A Mercedes versenyzői rögtön a Spanyol Nagydíj első körében búcsúztak. A rajtnál a 2. helyről induló Nico Rosberg megelőzte a pole-ból induló Lewis Hamiltont, aki viszont a 3. kanyar után visszatámadott, a fűre futott, majd magával rántotta csapattársát is. A stewardok vizsgálata szerint egyszerű versenybaleset történt, de a címvédő szerint az eseménysort az indította el, hogy Rosberg figyelmetlenül rossz motorbeállítással startolt el. “Jól sikerült a rajtom, de Nico a szélárnyékomban felért rám az első kanyarban, én voltam belül, ott pedig nincs sok tapadás. A 3. kanyarban ő lassított, utolértem, gyakorlatilag hibázott, rossz motorbeállítással rajtolt. A start előtt ki kell választanunk az üzemmódot, de csak egy nyújt maximális motorerőt. Ő ezt nem végezte el, safety car-üzemmódban volt vagy ilyesmi, amikor lassított, valami 180 lóerőt veszített.” a_000_AP39T_europress_EZA “Mögé értem, ő pedig nem a versenyíven volt, hanem egy fokkal jobbra. De a bal oldali rés jóval kisebb volt, így jobbra indultam. Ha az ember 17 km/órával gyorsabb, versenyzőként nem fogja kihagyni a lehetőséget, én sem hagytam ki. Beszúrtam az autó orrát és kerekét, de el kellett kerülnöm, hogy ütközzünk (ezért mentem ki a fűre).” Amikor arról kérdezték, szerinte ki a felelős, így felelt: “Ebbe nem akarok belemenni.” Hamilton ugyanakkor bocsánatot kért a Mercedestől: “Amikor leállt az autó, a szívem szakadt meg, mert arra gondoltam, hogy 1300 csapattag dolgozik azon, hogy itt lehessünk, ilyen nagyszerű autónk legyen. Leírhatatlanul elszomorított, hogy nem hozhattunk nekik eredményt.” g_531517188_europress_EZA

Kommentek

Ime az új Citroën C3, ami nem csak feltűnő

Az utóbbi években nem volt ennél fontosabb típus a francia márkánál, az egyedi stílussal hódító C3-nak a városi kisautók népes mezőnyében kell helytállnia.

F1: Megmenekülhet a sereghajtó?

Pár napja maradt a csődbe jutott Manor-csapatnak a túlélésre, de úgy tudni, van már érdeklődő, megmenekülhet az alakulat.

Jön az elektromos Master

Nem lesz átlagon felüli a hatótávja, de azért megpróbálkozik vele a Renault az európai piacon.

Házon belül kap konkurenst a Kia Soul

Városicrossover-tanulmányt készít elő a Kia. A Provo koncepcióautó szellemi utódja ősszel léphet színre.

F1: Rénszarvas húzta a világbajnokot

A kétszeres F1-világbajnok Mika Häkkinen a hétvégén megházasodott, a szertartás végén igen rendhagyó, de nagyon stílusos módon távozott a pár.

F1: A Ferrarival együtt jön az új McLaren

A McLaren-Honda is bejelentette 2017-es modelljének leleplezési időpontját, a Ferrarival egy napon mutatják majd be új autójukat. Régi-új szín kerülhet a járgányra?

F1: Hivatalos, hogy Wehrlein a Saubernél folytatja

A Sauber hivatalosan is bejelentette 2017-es felállását. Ahogyan arra hetek óta számítani lehetett, Pascal Wehrlein lesz Marcus Ericsson csapattársa.

F1: A szezon közepétől nyerhet a Red Bull

A Red Bull tulajdonosa, Dietrich Mateschitz csak a 2017-es idény közepétől vár futamgyőzelmeket csapatától. A Renault-n múlik, mennyire lesz sikeres az alakulat.

Ismét csökken az üzemanyagár

A Mol szerdán is csökkenti az üzemanyag árát.

Versenyműszerfal a Fordtól

Minimalista, motorsport ihletésű műszeregység tájékoztatja a Ford GT szerencsés tulajdonosait a pillanatnyi állapotokról.

F1: A McLaren idén sem célozza a bajnoki címet

Fernando Alonso ugyan már nagyon szeretne a győzelmekért, a bajnoki címért versenyezni, de a McLarennél idén az első négybe jutás a cél.

F1: “Azt hittem, Nico még mindig részeg”

A Forma-1-es legenda Gerhard Berger még most sem igazán fogta fel, hogy Nico Rosberg világbajnokként a visszavonulást választotta.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.