Rosberg: Én akartam első lenni!

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.05.14. 16.18

A Forma-1-es Spanyol Nagydíj időmérője első három helyezettjének nyilatkozatai – Lewis Hamilton, Nico Rosberg, Daniel Ricciardo.

Rosberg: Én akartam első lenni!

Lewis Hamilton, Mercedes AMG (1.): “Nagyon-nagyon örülök a körömnek! Nico egész hétvégén nagyon erős volt, szóval kulcsfontosságú volt ez számomra. Lépésről lépésre próbáltam emelni a tempót. Nagyon köszönöm a csapatnak, a gyárban dolgozó srácoknak, hogy kemény munkával igyekeztek kijavítani a korábbi hibákat. Az előző két időmérőn nem küzdhettem, szóval nagyon hálás vagyok, az autó nagyszerű volt. A tegnapi nap nehezen alakult, de a mai napot jól kaptam el.” “Hoztunk pár kisebb fejlesztést, emellett én javított turbót is kaptam erre a hétvégére, de az így is, úgy is érkezett volna egy-két forduló múlva. Hogy sikerült-e kiküszöbölni az eddigi gondokat, majd meglátjuk, de az biztos, hogy a srácok mindent beleadnak. Bízzunk benne, hogy együtt élvezhetjük majd a munka gyümölcseit! Remélem, hogy most minden összeáll. Sokat dolgoztam a rajtokon, most pedig az ideális helyről startolok, szóval holnap talán összejöhet végre a győzelem!” Nico Rosberg, Mercedes AMG (2.): “Naná, hogy csalódott vagyok a második hely miatt, én akartam az első lenni. De Lewis ma egyszerűen gyorsabb volt az időmérőn, ez van. Szerencsére a futam számít, lesz még lehetőségem, a rajtnál és a stratégiával is. Nem lesz könnyű futam, kockáztatnom kell majd.” “Meglepett, hogy mennyivel a Ferrari előtt jártunk, de az is, hogy milyen közel került a Red Bull, szóval rendesen változnak a dolgok. Csak az változatlan, hogy bárki is legyen a második erő, mi vagyunk az élen. Nem semmi, hogy minden pályán tökéletesen megy az autó, fantasztikus érzés.” Daniel Ricciardo, Red Bull Racing (3.): “Nagyon örülök, hogy újra itt lehetek a sajtótájékoztatón, remélem, hogy holnap is jönnöm kell! Örülök, hogy a Ferrari előtt vagyunk, méghozzá mindketten. Max nagyon szépen dolgozott, ott vagyunk a második sorban, baromi jó.” “Szépen, lassan haladtunk. Tudtam, hogy a Q3-ban csak egy lehetőségem lesz, de azt is tudtam, hogy megvan a tempóm, és hol nyerhetek, csak azon múlott, hogy sikerül-e mindent jól összerakni. Addig nem sikerült, de a Q3 számít, akkor pedig mindent beleadtam.” “Ez az első pálya idén, ahol igazán feltekertük a leszorítóerőt, kezd kijönni az erősségünk. Bebizonyosodott, hogy jó autónk van, kíváncsian várom a többi kanyargós pályát!”

Kommentek

Így indul egy Ikarus kemény 20 év állás után

Egy villanásnyi jelenet a polgári csirketelep életéből, ahol régi magyar csodák születnek újjá.

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Új motort kap a Toyota kisautója

A jelenlegi 1,3 literes benzinmotort új fejlesztésű másfél literes váltja a következő generációs Toyota Yaris orrában. Számottevően takarékosabbnak ígérik.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.