F1: Kvjatnak nem indokolták a lefokozást

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.05.12. 16.28

A Red Bulltól a Toro Rossóhoz áthelyezett Danyiil Kvjat azt mondja, főnökei nem fűztek különösebb magyarázatot a lecseréléséhez.

F1: Kvjatnak nem indokolták a lefokozást

Az Orosz Nagydíj rajtja után elkövetett hibái után a Red Bull úgy döntött, a Spanyol Nagydíjtól Danyiil Kvjatot visszahelyezi a Toro Rossóhoz, míg a tavaly óta ott versenyeztetett csodagyereket, Max Verstappent átülteti a nagycsapathoz. Barcelonában a kurtán-furcsán lefokozott orosz pilóta azt mondta, a fejesek nem kommunikáltak vele sokat, csak értesítették a döntésről, amikor ő moszkvai lakásában nagy nyugodtan a Trónok harcát nézte. “Nem igazán indokolták. Ha a főnökök akarnak valamit, akkor egyszerűen megteszik. Eléggé megdöbbentett a döntés, de ez van” – nyilatkozta a Spanyol Nagydíjat felvezető versenyző sajtókonferencián, hozzátéve, hogy a Toro Rossónál igyekszik majd bizonyítani. “Úgy gondolom, hogy mindig is a pályán mondtam el a magamét, és ez ezután sem változik. Igyekszem a lehető legcsattanósabb választ adni a további futamokon. Nagyon szeretem a Toro Rosso-csapatot, az elmúlt napokban éreztem, hogy melegen fogadtak, jó a hangulat. A célok világosak, a pályán pedig megfelelek majd mindenre. Tökéletes bizonyítási lehetőségként tekintek erre. Szeretem a csapatot, szeretem a közös munkát, szerintem eredményesek lehetünk. Aztán amikor ezt a munkát letudtuk, jönne majd újabb lehetőségek.” verstappen_kvjat Kvjat 2014-ben mutatkozott be a Forma-1-ben a Toro Rossónál, azonban Sebastian Vettel Ferrarihoz való átszerződése miatt az ideális kétéves nevelési időszak helyett már egy idény után a Red Bull Racinghez léptették elő. Sokak szerint most Verstappen is a kelleténél korábban kerül a mély vízbe, és hasonlóan járhat, mint Kvjat.

Kommentek

Videó: Ilyen közel voltak a nézők Vettel Ferrarijához

Sebastian Vettel melbourne-i fedélzeti kamerás felvételéből látszik igazán, mennyire veszélyes volt, hogy a nézők már a levezető körön a pályára rohantak.

F1: Lewis Hamilton önéletrajzi filmet tervez

Nem lát megfelelő színészt, ezért önmagát alakítaná.

F1: Bahreinben dől el, mi is van az előzésekkel

A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint meg kell várni a Bahreini Nagydíjat az előzésekkel kapcsolatos végleges elemzésekhez.

F1: Vérfürdő készül a középmezőnyben

Az első három csapat kiléte világos, de a best of the rest pozíciójáért 2017-ben öldöklő csata folyhat a Forma-1-es középmezőnyben. Ki van előrébb, ki bírja tovább a fejlesztési versenyt?

Nagy lebukás, tényleg sok a magyar gyorshajtó

A vezetési hibák 36 százaléka gyorshajtásból fakad, de toplistás a hirtelen fékezés és a motor túlpörgetése is.

Tarlós téved – visszaszólt a bírságoló közteres

Több ponton vitatja a főpolgármester állításait az autósokat személyenként akár tucatnyi 50 ezres bírsággal nyakon öntő közteresek főnöke.  Tarlós szerint ne fizessenek, az ügyvéd szerint ez butaság.

F1: Nem a trükkös futómű csinálta ki a Red Bullt

A Red Bull szerint a felfüggesztésekre vonatkozó új szabályoknak nincs közük ahhoz, hogy a csapat a Ferrari és a Mercedes mögé szorult az Ausztrál Nagydíjon.

F1: Ő lesz Räikkönen utódja?

A Ferrari korábbi csapatfőnöke szerint megvan, kire cserélhetné a veterán Kimi Räikkönent a Ferrari 2018-ban.

Használt hibrid buszokat vásárol a főváros

Újra visszatérhetnek a hibrid buszok Budapestre, igaz, ezek használtak lesznek és csak szóló kivitelűek.

F1: Alonso még öt évig maradhat?

A McLaren-Honda jelenlegi versenyképessége mellett az sem lenne meglepő, ha Fernando Alonso féltávnál kiszállna, de a wokingi csapat főnöke azt reméli, sokáig marad még a kétszeres bajnok spanyol.

Jön a 30-as korlátozás lakott területeken?

Violeta Bulc, az Európai Unió közlekedésért felelős biztosa szerint érdemes lenne szigorúbban korlátozni a sebességet lakott területen.

Lauda: Bottas máris bizonyított

A Mercedes-csapat elnöke az Ausztrál Nagydíj után úgy látja, hogy jól választottak Valtteri Bottasszal, a finn elődje, Nico Rosberg szintjén van.

Ezt a vizsgát soha nem fogja elfelejteni egyik tanulóvezető sem

Amikor az oktató közli, hogy a vizsgán egy másik autót fognak vezetni, már ott elkezdődik a para, aztán meglátják milyen autó, és picit kikészülnek.

Életveszélyes előzés után bosszúálló üldözés Békésben

Többször írtunk már a defenzív vezetési stílus életmentő hatásáról. Mert rengeteg idióta van az utakon, és ha lesüllyedünk a szintjükre, és belemegyünk egy adok-kapok szituációba, akkor azzal csak magunkat, és utasainkat veszélyeztetjük.

Harmadik üléssort kap a Honda CR-V

Az új generációs Honda CR-V fedélzetén mostantól akár heten is utazhatnak. Egyetlen bökkenő van csupán: a sokszemélyes verziót csupán egy piacon forgalmazzák.

Marad Rexton a SsangYong csúcsmodellje

Nem várta meg a világpremiert a SsangYong, idő előtt bemutatott két képet a múlt héten beharangozott nagy szabadidő-modelljéről.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.