Symonds szerint ebben az esetben a csapatok rákényszerülnének arra, hogy olyan autókat fejlesszenek ki, amelyekkel könnyebben lehet előzni. Symonds azok között van, akik kételkednek abban, hogy az F1 2017-re tervezett 4-5 másodperces felgyorsítása az előzési lehetőségek számát is növelné. “Mindenkinek az a célja, hogy olyan autót tervezzen, amely megszerzi a pole-t, aztán a versenyt az első körtől az utolsóig vezeti. Ilyen helyzetben nem kell a turbulens levegő miatt aggódni” – mondta Symonds. “De végül is elszánhatjuk magunkat arra, hogy másféle irányba induljunk, hogy az legyen a legjobb versenyautó, amelyik gyors tiszta levegőben, de jól működik turbulens körülmények között is.” Symonds ezzel együtt nem hiszi, hogy bármi is változna 2017-re. “Szerintem ehhez már túl késő van. És meggyőződésem, hogy az előzésekkel kapcsolatban nem is tettünk semmit, pedig azzal kellene foglalkoznunk, amit a közönség szeretne.”