Alonso: A top10-ben lettünk volna!

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.04.16. 14.16

Fernando Alonsót nagyon frusztrálta, hogy a megszakítás miatt elúszott utolsó gyorskörös lehetősége a Kínai Nagydíj időmérőjén, mert szerinte biztosan továbbjutottak volna a Q3-ba. Vasárnap pontokért indul

Alonso: A top10-ben lettünk volna!

Fernando Alonso és Jenson Button a 12. és 13 idővel zárta a McLarennel a Kínai Nagydíj időmérőjét, a Q2-ben búcsúztak, miután a Nico Hülkenberg kerékelhagyós incidense miatt előkerült a piros zászló és nem maradt lehetőségük javítani. Hülkenberget később hátrasorolták, így Alonso és Button egy-egy helyet előrébb lép vasárnapra, de ez valószínűleg nem vigasztalja a spanyolt, aki szerint erőből ott lehettek volna a Q3-ban. “Szerintem mindkét McLarennek megvolt a tempója a Q3-as szerepléshez. Arra spóroltunk a gumikkal, nagy potenciál volt az autóban, de nem tudtuk kihasználni. Borzasztóan frusztráló volt. A pozitívum az, hogy így szabadon választhatunk gumikat holnapra, remélhetőleg maximálisan ki tudjuk majd használni ezt” – magyarázta Alonso az időmérő után. kin_f1_35 “Úgy gondolom, hogy az autó ma jobb volt, mint tegnap, holnap majd meglátjuk, hogy ilyen jó-e a versenytempó is. Néhány futammal ezelőtt még a Q1-ből sem mentünk tovább, most meg azon bosszankodunk, hogy lemaradtunk a Q3-ról, szóval egyértelműen jó irányba haladunk, elégedett vagyok és remélem, hogy holnap pontokat szerezhetünk! Ha a megbízhatóság 100 százalékos lesz, akkor lehet rá esélyünk. Mögöttünk is vannak azért gyors autók, Hamilton is jön majd, de ha minden jól megy, meglehetnek az első pontjaim.” Alonso csak a pénteki első edzés után kapott végleges versenyengedélyt az orvosoktól, de azt mondta, szombaton már semmilyen problémát nem jelentett a vezetésnél a melbourne-i sérülése. “Jól éreztem magam, reggel nyoma sem volt a fájdalomnak, amikor felkeltem. 10 órát aludtam, nem mozogtam, teljesen fel vagyok töltődve. Az autóban még megérzem a bukkanókat, a kanyarokat, de ma nem is vettem be fájdalomcsillapítót, szóval holnap egy-két aszpirinnel teljesen rendben leszek.”

Kommentek

F1: Vettelt nem izgatja a Mercedes

Sebastian Vettel azt mondja, a Mercedeshez való átszerződés egyáltalán nem téma számára. A vártnál gyengébb melbourne-i kezdés sem probléma.

F1: Hamilton 99 százalékos, Bottas szombatra javulna

A Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj szabadedzései után Lewis Hamilton hajszál híján tökéletesnek érezte a napot, Valtteri Bottasnak viszont fel kell kötnie a gatyát.

F1: Videón a szezon első autótörése

Aki lemaradt a közvetítésről, most megnézheti a 2017-es Forma-1-es idény első autótörését és azt, hogyan úszott meg egy potenciálisan nagy bukást a Red Bull-os Max Verstappen Melbourne-ben.

F1: Hamilton uralta az idény első edzésnapját

A Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj mindkét pénteki szabadedzésén fél másodperc feletti előnnyel zárt a mercedeses Lewis Hamilton. A Ferrari egyelőre hátrébb van.

“Feltámad a Zsiguli, 200 lóerővel tér vissza” – Ordas kamu, el ne hidd!

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a Facebookon, és egyre több magyar internetes oldal hiteles állításként veszi át, pedig hatalmas nagy kamu az egész.

Unod a dugókat? Ettől most eldobod az agyad

Te is kivagy attól, hogy órákig araszolsz reggelente, míg beérsz a munkába? Két megoldás van: válaszd a tömegközlekedést, vagy ugorj a kocsisor elejére. Mutatjuk, hogyan.

Egy film, amit látnod kell, ha érdekel a hazai motorgyártás sorsa, történelme

Kende Márta és a Magyar Televízió 47 perces filmje a Motorkerékpárgyárról, és annak bezárása előtti időszakáról.

Új Insignia: minél drágább, annál jobb!

Erős benzinmotorral, fullosan az igazi az új Insignia. Egy ilyenben még igaz is az Opel állítása: olyan, mint egy prémiumautó, csak olcsóbb.

F1: Jövőre eltüntetik a cápauszonyokat

A Forma-1 állandó versenyigazgatója szerint a Nemzetközi Automobil Szövetség 2018-ra betilthatja az idén visszatért légterelőket. Charlie Whiting a Verstappen-szabályról is beszélt.

Benzinpárán megél az új Suzuki Swift

Nem lesz dízelmotor az új Swiftben, de annyival könnyebb elődjénél, hogy tényleg nagyon keveset fogyaszt. A francia Alpok lábánál vezettük az ötödik generációs Suzuki Swiftet.

Mesterséges nappali fénnyel segítenék a kamionsofőröket

A Daimler azon töri magát, hogyan tudna a természetes fényhez hasonló világítást teremteni a kamionokban. Szerintük a fényszegény fülkék rossz hatással vannak a sofőrök teljesítményére.

Legendás Ford Escort cserélt gazdát 72 millió forintért

A Ford Escort Mk I raliváltozatából nem sok maradt meg gyári állapotban, ezért ritka kincs a gyűjtők körében. Néhány napja cserélt gazdát az egyik patika állapotú példány.

Megtalálod a Bentley-t ezen a 60 ezer megapixeles fotón?

A világ egyik legnagyobb fényképét készíttette el a Bentley. A technológia a NASA-tól származik, a téma pedig a világ egyik legdrágább felnőtt játszótere: Dubaj.

Paddockforradalom a Forma-1-ben

Folytatódik a Forma-1 megújítása, az új tulajdonos, a Liberty Media döntése alapján az idei évtől korlátozott számban a paddockba szóló belépőket is piacra dobnak.

Váratlan magyar konkurenst kapott a McDonalds

Különleges töltőállomást mutatott be a MOL, Kelet-Közép-Európában elsőként a drive through szolgáltatást vezetnek be rajta.

Visszanyal a fagyi: jogsértés miatt hőbörög Kína

A kínai Chery Automobile Co. panaszt tett a helyi szabadalmi szervezeteknél: el akarják érni, hogy a Mercedes elektromos almárkája ne használhassa az EQ nevet.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.