F1: Räikkönen első, de morog

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.04.15. 11.12

Hiába volt a leggyorsabb a Kínai Nagydíj második edzésén, Kimi Räikkönen cseppet sem volt elégedett a nap végén. Sebastian Vettel is óvatosan beszélt a Ferrari tempójáról.

F1: Räikkönen első, de morog

A Kínai Nagydíj második szabadedzésén a Mercedes helyett a Ferrari hozta az első két pozíciót, az élen Kimi Räikkönen zárt, csapattársának, Sebastian Vettelnek egy, míg Nico Rosbergnek több mint két tizedet adott. A finn pilóta a fentiek ellenére cseppet sem volt elégedett. “Nem volt egy könnyű nap! Talán a szél miatt, de nagyon csúszkált az autó. A szuperlágyon egy kicsit javult a helyzet, de nagyon messze van a tökéletestől. Délelőtt a közepes keveréken egyáltalán nem volt jó, és a lágyak sem voltak valami szuperek. Nekem a szuperlágy fekszik legjobban, de korai lenne még tippelni” – magyarázta. kina_f1_17 Vettel szintén úgy véli, hogy sokat kell még javulniuk szombatra, ha valóban versenyben akarnak lenni a Mercedesszel: “Összességében rendben volt a nap, de még javulhatunk. Az autó balansza nem olyan, mint szeretnénk, de mindent egybevetve tisztességes nap volt. Ha az időmérőre mindent rendbe tudunk szedni, talán közelebb lehetünk a Mercedeshez, de ez még csak a péntek volt, nem tulajdonítanék nagy jelentőséget a köridőknek.”

Kommentek

Így indul egy Ikarus kemény 20 év állás után

Egy villanásnyi jelenet a polgári csirketelep életéből, ahol régi magyar csodák születnek újjá.

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Új motort kap a Toyota kisautója

A jelenlegi 1,3 literes benzinmotort új fejlesztésű másfél literes váltja a következő generációs Toyota Yaris orrában. Számottevően takarékosabbnak ígérik.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.