F1: A Mercedes félhet a Ferraritól?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.04.15. 12.31

A Mercedes szerint a pénteki szabadedzések alapján a Ferrari a Kínai Nagydíjon valóban veszélyes lehet majd rájuk.

F1: A Mercedes félhet a Ferraritól?

A Kínai Nagydíj második szabadedzésén a Ferrari tisztán verte a Mercedest, Kimi Räikkönen és Sebastian Vettel a bajnokcsapat pilótái előtt végzett. A pontversenyben éllovas, Räikkönen mögött bő kéttizeddel záró Nico Rosberg így értékelt: “Jó volt újra az autóba ülni és elfogadhatóan kezdeni a hétvégét. Az első edzésbe belezavartak a piros zászlók, de azért sikerült kipróbálnunk pár dolgot, amik jól is működtek. Úgy tűnik, itt is gyorsak vagyunk, de délután a Ferrari is nagyon gyors volt, szóval nagyon oda kell figyelnünk rájuk, ma estére fel van adva a lecke.” A versenyen sebességváltó-csere miatt eleve öthelyes hátrasorolással kezdő címvédő, Lewis Hamilton az első edzésen feltűnő hibákat követett el, kétszer megpördült, de délutánra már jobb irányt talált a beállításokkal. “Nem volt rossz nap. Délelőtt nem éreztem igazán az autót, de a csapat végzett pár módosítást az ebédszünetben, a második edzésre sokkal jobb volt a helyzet. Meglepően meleg volt az idő, de nagyon fújt a szél, ezért elég nehéz volt a gyors kanyarokban. Már most látszik, hogy a gumikopás nagy szerepet játszik majd itt, vasárnap erre is figyelni kell majd. A Ferrari elég gyorsnak tűnik, nyitott a verseny. A mérnökeimmel még nem beszéltem, de úgy gondolom, hogy a számok most nem hazudnak.” kin_f1_19 A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egyértelmű fenyegetést lát a Ferrariban: “Nagyon keményen hajtanak minket, és ma láthattuk, hogy erőből képesek erre. A Ferrari megbízhatósági gondjai abból adódnak, hogy 2015-höz képest megint nagyot léptek előre, hasonlóan, mint 2014-ről tavalyra, nem egyszerű egyszerre jól teljesíteni és megbízhatónak is lenni. De a puszta teljesítmény tekintetében tényleg a nyakunkon vannak. Jó dolog ez, ilyen az igazi verseny” – magyarázta a csapatvezetői sajtótájékoztatón az osztrák. A Ferrari-főnök, Maurizio Arrivabene visszafogottan reagált: “A Mercedes az elmúlt évtized legerősebb csapata. Nem volt rossz a péntekünk, de sajnos ezért még nem járnak pontok, ezzel nem lépünk előbbre a bajnokságban, szóval jó kezdet, de hosszú még a hétvége.”

Kommentek

Ezért nincs itthon normálisan eltakarítva a hó

Egy olvasói videó kapcsán megkérdeztük a Magyar Közút Nonprofit Zrt.-t, hogy ugyan miért nincs normálisan letakarítva a hó az utakról. Megkaptuk a választ.

Több téren is tökéletesebb az idei Lexus IS

Az idei évre frissülő Lexus IS átgondoltabb külsővel, javított kezelőfelülettel, átfésült futóművel érkezik, és most is, mint mindig, a német konkurencia babérjaira tör.

Nyolcmillióért szerelt fel tűzoltókat a Mercedes

Nyolc millió forint értékű adománnyal támogatja a Mercedes-gyár a megyei tűzoltószövetséget.

Részegen vezette a Ferrarit, borítékolható volt az eredmény

Egy texasi fiatalember talán azt hihette, csak pickupjának tolja csutkarészegen, de sajnos egy Ferrariban ült.

Nem készül több a világ leggyorsabb autójából

A Hennessey lezárt egy korszakot, elkészítették az utolsó Venom GT-t. Jöhet az újabb projekt.

“Feltámad a Trabant, 1,4 millióba fog kerülni!”

Muszáj írni egy olyan álhírről, ami futótűzként terjed a közösségi hálókon, és egyre több oldal hiteles állításként veszi át, pedig csak nyomokban igaz.

F1: Maldonado várta a mercis lepattanót

A korábbi Williams- és Lotus-pilóta balesetkirály, Pastor Maldonado abban reménykedett, hogy Nico Rosberg visszavonulása visszatérési lehetőséget nyit számára a Forma-1-ben.

F1: 2017-ben is a tavalyi autóval indulna a sereghajtó

Az összeomlás szélén táncoló Manor-csapat kérvényezte a Nemzetközi Automobil Szövetségnél, hogy a tavalyi modellel vághasson neki a 2017-es idénynek.

Száznál is több autóbuszt vásárolt tavaly a BKV

Megkérdeztük a BKV-t, hogy tavaly hány darab autóbuszt sikerült vásárolniuk. A számolgatás végén mi is meglepődtünk.

Anyósgyilkos járművek

Erre a hétre valahogy csupa olyan visszahívás jutott Európában, amelyek az első utasülésnél – közkeletű nevén az anyósülésnél – észlelt, életveszélyes hibákat hivatottak orvosolni.

F1: Bottas magával vitte a Williams-szponzort

A Williams nem csak versenyzőjét veszti el, Valtteri Bottasszal együtt régi-régi szponzora is a Mercedeshez távozik.

Keményít a rendőrség: minden sofőrnek szondát kell fújni

Mostantól nincs kivétel, minden sofőrnek meg kell fújnia az alkoholszondát. A rendőrség a finn módszerrel szeretné kiszűrni az ittas vezetőket. Nógrádban vezetik be először.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.