F1: Verstappen jövőre élcsapatnál versenyez

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.04.07. 14.34

A Toro Rossó szupertinijének édesapja, Jos Verstappen biztos benne, hogy fia jövőre már bajnoki esélyes csapatnál versenyez, a Red Bull mellett a Ferrari és a Mercedes is lehetőség.

F1: Verstappen jövőre élcsapatnál versenyez

A Red Bull pilótaprogramjának alapja, hogy neveltjei közül csakis a legjobbak juthatnak el a Forma-1-ig, de ott sem dőlhetnek hátra, mert mindig jön a következő generáció, és ha valaki 2-3 év alatt nem bizonyít, annak fel is út, le is út. Mark Webber visszavonulása és Sebastian Vettel Ferrarihoz való szerződése után 2015-re színtiszta utánpótlás-gárda állt össze az energiaital-gyártó két csapatánál: a red Bull Racingnél a már háromszoros futamgyőztes Daniel Ricciardo és az orosz Danyiil Kvjat versenyez, a Toro Rossónál viszont ifjabb Carlos Sainz és Max Verstappen hajt azért, hogy jövőre már a helyükbe léphessenek. A Red Bull csapatfőnöke, Christian Horner szerint álomszerű a helyzet: “Kényelmes ez a helyzet. Mindkét Toro Rosso-pilóta a Red Bull-lal áll szerződésben, ahogy korábban Ricciardo, Kvjat és Vettel is, és mindannyian a Toro Rossónál kezdték az F1-ben. Hihetetlenül jó, hogy ilyen fantasztikus versenyzőből álló istállónk van, a következő pár évben nem lesz gond, hogy versenyképes pilótát ültessünk a Red Bullba. Ez egészséges versenyt szül, mindegyik pilótát jó teljesítményre ösztönzi.”

Nem a riválisoknak nevelik őket

Nem a riválisoknak nevelik őket

Úgy tudni, Verstappen esetében azért nem annyira sima a dolog, állítólag a szerződésében az szerepel, hogy 2017-re elő kell léptetni a Red Bull Racinghez, ha ez nem történik meg, szabadon igazolhat bárhova. Édesapja, Jos nem is titkolja, hogy a Mercedes és a Ferrari is érdekelné őket: “Tudjuk, hogy a Ferrarit érdekli Max, de nem kapkodunk, korai lenne még lépni bármit is. Annyi biztos, hogy Max a jövő évben az egyik élcsapatnál lesz, és itt most a Mercedesre, a Ferrarira vagy a Red Bullra gondolok.” “Persze nem ugyanakkora a valószínűsége a háromnak, az első lehetőség természetesen a Red Bull. A csapatnál elégedettek a fiammal, én is úgy gondolom, hogy egyelőre ez lenne a legjobb út a számára.”

Kommentek

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Új motort kap a Toyota kisautója

A jelenlegi 1,3 literes benzinmotort új fejlesztésű másfél literes váltja a következő generációs Toyota Yaris orrában. Számottevően takarékosabbnak ígérik.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

Sztrájkbizottság alakult a győri Audinál

Sztrájkbizottságot alakított az Audi Hungaria Független Szakszervezet (AHFSZ), miután bizalmi értekezletén elutasította az Audi Hungaria Zrt. új ajánlatát.

Olasz buszbaleset: eddig nem találtak műszaki hibát

Az olasz rendőrség eddig semmilyen tárgyi bizonyítékot nem talált arra, hogy meghibásodott volna a Veronánál múlt héten súlyos balesetet szenvedett magyar autóbusz – közölte Girolamo Lacquaniti, a veronai közúti rendőrség parancsnoka.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.