F1: A Ferrari nem nyúl a vétóhoz

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.04.04. 12.29

A Ferrari nem fog élni vétójogával a Forma-1-es időmérőt illető szabályváltoztatást kapcsán, de az biztos, hogy nagy a káosz és a bizonytalanság a folytatás tekintetében.

F1: A Ferrari nem nyúl a vétóhoz

A Forma-1 fejesei, Bernie Ecclestone és az FIA-elnök Jean Todt vasárnap délelőtt tartott megbeszélést Bahreinben a csapatokkal az időmérőről, de a másfél órás válságtanácskozás nem hozott előrelépést. A csapatok egyöntetűen utálják az idénre bevezetett, azonnali kieséses rendszert, a tavalyig használt verzió visszahozását akarják, erre a viszont nem hajlandó Ecclestone és Todt, ők egy újabb alternatívát ajánlottak, 2-2 mért kör átlaga alapján osztanák ki a rajthelyeket. Csütörtökön jön az újabb kupaktanács, de egyelőre megtippelni sem lehet, mi lesz a végeredmény. A Ferrari csapatfőnöke, Maurizio Arrivabene azt mondta, hogy a szabályokat illető vétóját ebben az esetben nem fogják használni. “A vétó egy nagyon erős eszköz, ebben a helyzetben nem folyamodunk hozzá. A csapatoknak egységet kell mutatniuk. Azt nem tudom, hogy Kínában életbe lép-e az újabb rendszer, mindenesetre alaposan ki kell elemeznünk, esetleg módosítanunk, hogy mindenki számára megfelelő megoldás szülessen” – magyarázta. Bár a Ferrari nem fog vétózni, a Red Bull főnöke, Christian Horner Bahreinben többször is leszögezte, hogy a jelenlegi rendszer módosítgatásába nem mennek bele, akárhányszor vetődik fel ilyesmi, mindannyiszor ellene fognak voksolni, azaz csakis a korábbi, vagy egy teljesen új, kompromisszumos megoldást szavaznak meg.

Kommentek

Ismét csökken az üzemanyagár

A Mol szerdán is csökkenti az üzemanyag árát.

Versenyműszerfal a Fordtól

Minimalista, motorsport ihletésű műszeregység tájékoztatja a Ford GT szerencsés tulajdonosait a pillanatnyi állapotokról.

Trump megfenyegette a német autógyártókat

A nagy német autógyárak részvényei egy-másfél százalékkal gyengültek a hétfői tőzsdei kereskedés kezdetén, miután a rövidesen hivatalba lépő, megválasztott amerikai elnök 35 százalékos importvám kivetéséről tett említést egy hétvégi lapinterjúban.

Ezek az év legjobb új autói

A brit autós sajtó egyik meghatározó oszlopa, a What Car? minden évben megválasztja a legjobb újdonságokat. Így tettek idén is.

Bosszút állt, de ő szívta meg és a jogsija is ugrott

Picit ideges lett a MINI-s, mert a kamion besorolt elé. Húzott egy merészet, aztán nem ő nevetett a végén.

Hótakarítás, ahogy még sosem láttad

Gyors, hatékony és nem karcolja össze a fényezést. Persze ehhez az kell, hogy 30 ezer wattnyi hangtechnika pihenjen az autóban.

Filmbe illő balesetet szenvedett egy Škoda

Nekünk a Végső állomás ugrott be elsőre, annyi a különbség, hogy itt senki nem halt meg. Kész csoda!

A magyarok kételkednek az önvezető autókban

A magyarok nagy része reálisan látja a közlekedésben várható technológiai fejlődést – derül ki a K&H biztos jövő indexéből.

F1: A Williams elengedi Bottast

A Williams csapatvezetője félhivatalosan bejelentette, hogy Valtteri Bottas lesz Nico Rosberg utódja a Mercedesnél. Napok kérdése, hogy végleg lezáruljon a kérdés.

Vízen jár a legerősebb Lexus

Két darab Lexus V8-as motor hajtja a japán luxusmárka legújabb tanulmányát, amely ha megvalósulna, a márka legdrágább terméke lehetne.

Versenyautó épült a Teslából, iszonyat, mire képes

Egymárkás versenyszéria indul, az alapot a világ legjobb gyorsulású személygépkocsija adja. El tudod képzelni, mit tud? Nem, nem tudod.

Autók, amiket nem érdemes ellopni

Az ezüst színű német autókon túl is van élet. Az igazi egyéniségek ezek közül választanak autót

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.