F1: Bottas megszólalt a rajtbalesetről

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2016.04.03. 20.21

Valtteri Bottas elismerte, hogy a rajt után túl bátor manőverrel próbálta megelőzni Lewis Hamiltont a Bahreini Nagydíjon.

F1: Bottas megszólalt a rajtbalesetről

Lewis Hamilton nem kapta el igazán jól a rajtot Bahreinben, a mellőle induló Nico Rosberg simán legyorsulta. Hamilton helyzete az első kanyarban lett igazán nehéz, amikor Valtteri Bottas jó messziről érkezve megpróbált bebújni mellé, kissé leamortizálva a Mercedest. A felügyelők vétkesnek találták Bottast az ütközés miatt, áthajtásos büntetést kapott. “Megpróbáltam elfordulni, de belül nagyon szűk lett a hely” – mondta Bottas. “Egyszerűen elkéstem. Amíg lehetett, próbáltam belül maradni, de egy kicsit megcsúsztam. Nagy kár érte, mert büntetést kaptam, és Lewis is veszített néhány pozíciót.” Az ütközésben megsérült Hamilton autójának padlólemeze is, emiatt teljesítményt is veszített az angol. “Nem tudom pontosan, mi történt az első kanyarban, akárki is érkezett ott, a holtteremben volt” – magyarázta Hamilton. “Nem láttam semmit. Versenybaleset volt, ilyen dolgok előfordulnak. Utána a gumikezelésről szólt a versenyem, és arról, hogy minél több pontot szerezzek.” A Mercedes vezetői, Toto Wolff csapatfőnök és Niki Lauda elnök is bírálták Bottas akcióját, szerintük a finn túl bátor manőverrel próbálkozott.

Kommentek

F1: 2017-re kicsinálták az előzéseket

A versenyzők elmondása alapján beigazolódtak az előzetes félelmek, a 2017-es Forma-1-es autókkal igen nehéz, ha nem lehetetlen előzni. Idén körmenetek jöhetnek.

Egy apró csavar élete az F1-ben

Egy aprócska alkatrész, ami hatalmas utat tesz meg, mire behelyezik egy Forma-1-es autóba. Most végignézheted a folyamatot.

Jean Todt: Túl nagyok a különbségek

Az autók gyorsabbak, szebbek és nehezebben vezethetőek, de Todt szerint még mindig túl nagyok a különbségek a mezőnyben.

F1: Ezért kellett halasztani a melbourne-i rajtot

A Forma-1 állandó versenyigazgatója, Charlie Whiting elmagyarázta, miért nem engedték el a mezőnyt elsőre az Ausztrál Nagydíjon.

Munkagéppel mennek a tüntetők ellen a rendőrök

A szomszédos Szlovákiában fejlesztik a jövő rendőrségi oszlatójárművét. A Božena Riot az építőipari és mezőgazdasági munkagépek ketrecharcos unokatestvére.

Ez minden idők legmagabiztosabb parkolóból történő kiállása

Hogy tudott innen így kiállni? Oda egy hajszál nem fért volna! Hozzáért, vagy nem ért hozzá? Megannyi kínzó kérdés!

Idén is lazajlott a hazai legnagyobb autós és tuningszeánsz

Idén is megrendezték a legnagyobb, legszínesebb benzingőzös hazai bulit, az AMTS-t, és mi idén is kimentünk egy fényképezőgéppel, hogy lőjünk pár fotót.

Hogyan hajtogassunk Suzuki Ignist?

Az origami az egyik legrégebbi japán szabadidős tevékenység, ami ma is töretlenül népszerű, az új Suzuki Ignis pedig kellően dekoratív ahhoz, hogy ihletet adjon egy elszánt hajtogatónak.

Tarlós véget vet az autósok rommá bírságolásának

Tarlós István szerint változtatni kell a közterület-felügyeletek szellemiségén az autósok bírságolását illetően, a főpolgármester módosítást is kezdeményez az ügyben.

Na ilyen fotókat sem láttunk még magyar használtautó-hirdetésnél

Sok cifra hirdetéssel találkoztunk már, de ilyet még soha nem láttunk.

Hatalmas és okos SUV a Škodától

A Škoda bolygóközi méretű teret, a korszak színvonalán álló vezetési segédeket és jó minőséget csomagolt vonzó, biztonságérzetet sugalló terepjárós formába Kodiaq név alatt.

Eladhatatlan rémség a Bentley gúnyába csomagolt Mustang

Időnként megpróbálkoznak az átöltöztetett Ford Mustang eladásával, de évek óta senki nem vevő a replikára.

Kátyúba hajtott a Ferrarival, az önkormányzat fizetni fog

Jótékony célra ajánlotta fel az önkormányzattól kapott kártérítést a kátyúban megsérült Ferrari után tulajdonosa.

Fokozatosan szorulnak ki az autók Londonból

London polgármestere hatékony lépéseket tesz a levegő minőségének javítása érdekében. Most az iskolák környékéről tiltotta ki az autókat.

Marchionne már nem hisz a Fiatban

A Fiat erős és sikeres volt, ám most a jelenlegi erősségeinkre kell koncentrálnunk, ez pedig a Jeep – kommentálta az olasz anyamárka indiai piaci esélyeit a Fiat Chrysler elnöke.

F1: Így készült az Ausztrál Nagydíj graffitije

Time lapse videó mutatja meg, hogy hogyan készült az Ausztrál Nagydíj graffitije.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.