Las Vegas F1-es szerződést kapott?

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.03.29. 08.40

A Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone azt mondja, Las Vegas hamarosan bekerülhet a versenynaptárba, míg Monzára nincs igazán szükség, 2016 után megleszünk Olasz Nagydíj nélkül is.

A brit Daily Mail a hosszú hétvégén a Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone-nal készült interjút tett közzé, amelyben az üzletember egyebek mellett a versenynaptár jövőjéről is beszélt. Ecclestone-nak határozott szándéka, hogy az USA-ban terjeszkedjen az F1-gyel, a texasi Austin mellé további helyszín(eke)t akar. Egy komoly jelölt már van, állította: “A szervezők már szerződést kaptak, Vegas szuper lenne!” A sportág történetének egyik legpatinásabb pályája, az idén lejáró szerződésű Monza viszont bajban van, a múlt heti biztató hangok után a kisember megint az ejtésére utalt. “Monzának az idei évre még van szerződése, szóval megtartjuk a versenyt, de a jövő év már kérdéses. Nem gondolom, hogy kötelező Olasz Nagydíjat tartatnunk. Egyszer valaki azt mondta nekem, hogy a Forma-1 elképzelhetetlen franciaországi verseny nélkül, aztán mégis megvagyunk” – utalt arra, hogy a másik tradicionális helyszín már 2009 óta nem szerepel a menetrendben. “Most 21 futamunk van. Lehet több is, de nem hiszem. Ennyi elég. A csapattagok egy része így is teljesen kipurcan.” Ecclestone a Forma-1 jogainak eladásáról is beszélt, a tavaly nyári hangok után most újra felhozta a témát. A lapnak azt állította, hogy két lehetséges vevő is van, az árról is sikerült megegyezniük a jelenlegi fő tulajdonos CVC befektetési csoporttal, az a kérdés, hogy a CVC rászánja-e magát az eladásra. A kisember tisztázta, hogy ő maga nincs a kérők között, nem veszi vissza az F1-et.

Kommentek

A főnök még több Verstappent akar az F1-be

A Forma-1 motorsportért felelős igazgatója, Ross Brawn arról álmodik, hogy a közeljövőben még több Max Verstappen versenyez majd a sorozatban.

F1: Ha gyors a Ferrari, Vettel marad

A Ferrarinak akkor van a legnagyobb esélye a Sebastian Vettellel való szerződéshosszabbításra, ha gyors autót adnak alá. De mi lesz Räikkönennel a felpörgött Vettel mellett?

F1: A kis Schumacher is világbajnok lenne

Michael Schumacher fia, Mick édesapját tekinti a bálványának, így ő is szertne a Forma-1-es világbajnoki címig jutni.

F1-es motorértekezletre megy az Audi

Német sajtóértesülés szerint a jelenlegi motorgyártók mellett a Volkswagen-csoport egyik képviselője is ott lesz a Forma-1-es erőforrások jövőjét illető pénteki megbeszélésen.

Élesben veti be elektromos haszonjárműveit a Mercedes

Bár még nincs sorozatgyártásra alkalmas elektromos változat a Vitóból és a Sprinterből, mégis élesben tesztelhetik őket a következő években.

Kiderült, hogyan úszható meg az 50 ezres bírság

Lehet egy módja annak, hogyan kerülhető el a közterület-felügyelők által kiszabott 50 ezres bírságok kifizetése.

Durva rekord a magyar autópályákon

Az előző évhez képest 2016-ban jelentősen nőtt a bliccelő autósok ellen indított pótdíjas eljárások száma Magyarországon.

BMW M8: új legenda születik

Az 5-ös és 7-es szériákkal közös padlólemezre épül a leendő BMW 8-as szuperkupé. Már az M-verzióját tesztelik.

Egykori KGB-s autót 4,5 millióért? Valaki?

A V8-as Tatra egy KGB-s változata került fel nemrég az eBay-re, amire most bárki licitálhat.

Elektromos terepkupét fejleszt a Škoda

305 lóerős, összkerékhajtású hajtáslánc, 500 kilométeres hatótávolság: a Škoda Vision E magas szinten indítja a cég elektromos offenzíváját.

Nagyon jó hír jött az uniós közlekedési balesetekről

Kétéves stagnálás után tavaly ismét csökkent a halálos közúti balesetek száma az Európai Unióban.

Alonso: Nincs több kávészünet!

Fernando Alonso szerint belülről egészen nagy a különbség a korábbi és a 2017-esautók között, a kanyarsebesség elképesztő. Még a McLarenben is.

A KRESZ örök dilemmájára kerül most pont

Kiengedjem? Ne engedjem ki? Mikor engedjem ki?

Így javítanak utat Ukrajnában, nem szép látvány

A járhatatlan sártengerré változó földutakat régen gyakran töltötték fel építési törmelékkel, téglákkal, amelyet a járművek szép lassan bedolgozták a földbe, és ideig-óráig könnyebb volt a haladás.

Hivatalos: jön az új Ikarus

Cseppfolyós földgázzal (LNG) hajtott buszok gyártásába kezd az év második felében az Ikarus.

Miért csökkentették 70-re a tempót a reptéri úton?

Pár hónapja felvetettük a Budapest Közútnál, hogy tán újra kéne gondolni a repülőtéri gyorsút forgalmi rendjét. És, Isten irgalmazzon lelkünknek, újra is gondolták!

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.