F1: A McLaren és a Red Bull miatt maradt az időmérő

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.03.28. 14.14

A melbourne-i blama után mindenki fogadkozott, hogy a Bahreini Nagydíjra visszahozzák a korábbi Forma-1-es időmérőt, mégsem így lett. Csőbe akarták húzni a csapatokat, nem sikerült.

F1: A McLaren és a Red Bull miatt maradt az időmérő

A szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon csúnyán leszerepelt a Forma-1-es idénykezdet előtt pár héttel a semmiből előhúzott új, azonnali kieséses kvalifikáció. A csapatok rögtön az időmérő után arról beszéltek, hogy Bahreinre vissza kell hozni a tavalyig használt rendszert, majd Melbourne-ben vasárnap délelőtt tartott informális válságtanácskozásukon meg is szavazták ezt. Ahhoz, hogy a második fordulóra átírhassák a szabályokat, a Nemzetközi Automobil Szövetség (FIA) Forma-1-es Bizottságán is át kell mennie a javaslatnak, azonban a múlt csütörtöki szavazás után nem a várt hírek érkeztek: kiderült, hogy marad az új rendszer. aus_ido_15   A Motorsport.com mostanra a hátteret is felfedte: ahogy előzőleg is hallani lehetett – valószínűleg Bernie Ecclestone, a Pirelli és a Force India nyomására is -, a szavazáson nem szerepelt opcióként a 2015-ig használt szisztéma visszahozása, helyette csak az új rendszer módosított, a régi Q3-mal kiegészített változatára lehetett voksolni. Talán arra számítottak, hogy így mindenki kénytelen lesz elfogadni a kompromisszumot, azonban a weboldal értesülése szerint a Red Bull és a McLaren nem engedett a zsarolásnak, nemmel szavaztak a módosításra, ezért ezen a szombaton újra a Melbourne-ben siralmasan debütált változatot nézhetjük majd.

Kommentek

Betiltanák a dízelautók árusítását Magyarországon

Egy most benyújtott parlamenti indítvány azt kezdeményezi, hogy 2020-tól a dízel, majd 2025-től minden belső égésű motoros jármű forgalmazása szűnjön meg Magyarországon.

Spanyol Wunderwaffe, 300 lóerővel: SEAT Leon Cupra

A SEAT Leon frissítése most lett teljes, megérkezett a legerősebb, leggyorsabb modell, a Cupra is.

Top 10: nyitható tetejű, de nem kabrió, mi az?

Az új MX-5 furcsa, elektromos mozgatású, se nem kabrió, se nem egészen targa teteje adta az ihletet, hogy összegyűjtsük a tíz – szerintünk – legizgalmasabb nem kabrió és nem CC tetőt az autótörténelemből.

Hamilton: A Forma-1 “szomorú”, “elavult”

A háromszoros világbajnok Lewis Hamilton szerint a Forma-1-re nagyon ráfér a ráncfelvarrás, a megújulás, reméli, hogy az új tulajdonos tesz majd ennek érdekében.

Tudod, mikor mutatták be először ezeket az autókat?

Egy kimondottan nehéz kvíz következik, ami próbára teszi az autós tudásod.

Két hét múlva jön a kabrió Mercedes E-osztály

A kirakós utolsó darabja is a helyére kerül: a Mercedes-Benz a Genfi Autószalonon mutatja be az E-osztály kabrió kivitelét.

F1: Balhéval indulhat az új idény

A Force India technikai főnöke szerint a szezonnyitó Ausztrál Nagydíjon óvást nyújthat be a Ferrari a Mercedes és a Red Bull trükkös felfüggesztése miatt.

Nyolc parkolót foglalt el két furgon Győrben

A Kisalföld olvasója az egyik győri áruház parkolójában futott bele a két szokatlanul parkoló furgonba.

F1: Így közölte Rosberg a visszavonulást a főnökkel

A Mercedes csapatfőnöke, Toto Wolff egy friss interjúban elmondta, hogyan tudta meg, hogy Nico Rosberg a visszavonulás mellett döntött.

Íme luxusautóként a magyar honvédek orosz gépe

A GAZ 69, vagyis a Magyar Honvédség kötelékében is szolgáló orosz terepjáró meglepő metamorfózison esett át. Igénytelen, terepre termett célszerszámból divatos géppé változott.

Elextra: ha igazi, nagyot szól majd!

Svájci-német-dán koprodukcióban készülhet el a Tesla Model S új kihívója. Az Elextra egyelőre nem több egyetlen hatalmas, színpompás ígéretnél.

Gigaüzlet lehet a PSA-nak az Opel megszerzése

Mintegy kétmilliárd euró (615 milliárd forint) megtakarítást hozhat a PSA konszernnek az Opel felvásárlása.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.