F1: Alonso átverte a halált, bezárt a Merci-játszótér

Szerző: Vezess levél küldés 
Dátum: 2016.03.21. 16.30

A nemzetközi sajtó nem fukarkodott a bátor jelzőkkel Fernando Alonso balesete után. Feljövőben a Ferrari, de taktikai hibát vétett.

aus_gp_37 Ausztrália, Herald Sun: “Alonso becsapta a halált 200 kilométer/óránál. Folytatódott az Albert Park hármas kanyarjának sötét történelme. Rosberg uralta az akciódús GP-t, a közönségkedvenc Daniel Ricciardo bátor vezetéssel negyedik lett. Sebastian Vettel is merész volt, de nem tudott mit kezdeni Nicóval, aki három év alatt másodszor lett Melbourne bajnoka.” The Australian: “Egy kézfogás, amelyre mindig emlékezni fogunk, miután Alonso megúszta a karambolt.” The Age: “Rosberg diadalával fordult a kocka. Ricciardo éhes a sikerre.” Németország, Abendzeitung: “Látványosan kezdődött az F1-es szezon. A Ferrari régóta nem tűnt ilyen erősnek, és csak az Alonso balesete miatt kitett piros zászló hozta meg Rosbergnek a győzelmet.” Bild: “Vajon 2016 végre Rosberg éve lesz? Két második hely után a Mercedes pilótája mindenképpen világbajnok akar lenni. Az első lépést megtette.” Die Welt: “Vettel száguldott a győzelem felé, de egy baleset a feje tetejére állított mindent. Rosberg ünnepelt a végén, de az igazi győztes a négyszeres világbajnok.” Frankfurter Allgemeine Zeitung: “Menekülés a győzelembe: Nico nyerte az idénynyitót. A futam történetét Vettel és a Ferrari írta. Egy stratégiai hiba a győzelembe került az olasz istállónak, de a kocsik sebessége veszélyes lehet a Mercedesre.” Stuttgarter Nachrichten: “A Mercedes húzott hasznot a horrorbalesetből.” Stuttgarter Zeitung: “Alonso repült, Rosberg nyert.” Olaszország, La Gazzetta dello Sport: “Rögtön Rosberg és a Mercedes, de Vettel is az élbolyban volt. A Ferrari megérett a világbajnoki címre. Alonso balesete megállította Vettelt, Rosberg stratégiája volt a legjobb. Bezárt a Mercedes-játszótér, mivel a Ferrari már ott van a nyakukon, és többé nem hibázhatnak.” Tuttosport: “A piros zászló rászedte a vörösöket. A Ferrari bebizonyította, hogy javuló formában van, de a verseny megszakítása a Mercedes kettős sikerét eredményezte.” Corriere dello Sport: “A Ferrari mindent kockára tett és vesztett. A vörösökkel számolni kell, de egy rossz gumiválasztás visszavetette Vettelt a harmadik helyre.” La Stampa: “A Ferrari már a látótérben. Ezúttal nem a szokásos kettős Mercedes-sikert láthattuk, 34 körön át a Ferrari haladt az élen. Különböző okokból – baleset, balszerencse, hiba – azonban nem jött össze a győzelem.” Spanyolország, El País: “Vettel ellenőrzés alatt tartotta a futamot, de Rosberg nyert. Alonso látványos balesete drámába torkollott volna, ha az elmúlt években nem javul a versenyek biztonsága.” El Mundo: “Autójának biztonsági berendezései révén Alonso túlélte karrierje legsúlyosabb balesetét.” La Vanguardia: “A vb ott folytatódott, ahol tavaly abbamaradt. A Mercedes kettős győzelmet aratott, minden maradt a régiben.” Marca: “Kész csoda, hogy Alonso sértetlenül megúszta pályafutása legdurvább balesetét.” Anglia, The Independent: “Rosberg hazavezette Hamiltont a káoszból.” The Times: “Vajon hogy élte túl Alonso az F1-történelem egyik legsúlyosabb balesetét?” The Guardian: “Az Alonso egészségi állapota miatti aggodalomtól eleinte nem tűnt fel, hogy ez a baleset volt egyben a futam fordulópontja. Megjelent ugyanis a piros zászló és a biztonsági autó, erre a Ferrari taktikai hibát követett el, ami végül a győzelmébe került.”

Kommentek

F1: Hülkenberg végre sisakot választott

Zöld vagy piros? Ma megkaptuk a választ. A Force India versenyzői is újítottak, de nincs benne sok köszönet.

F1: Hamilton thai boksszal készült a szezonra

A Mercedes-pilóta brutális kockahasat villantott a szezonnyitó előtt.

McLaren: A Honda felejtse el a céges kultúrát!

A McLaren versenyfőnöke szerint a motorgyártó Hondának el kellene fogadnia, hogy a Forma-1 más világ, mint az autógyártás, itt mindennél fontosabb a gyorsaság és a hatékonyság.

F1: Ricciardo kisiklatná a Verstappen-expresszt

Daniel Ricciardo hangsúlyozza, hogy egyelőre jó a viszonya Max Verstappennel, de az motiválja, hogy megverje a széles körben hájpolt holland tinit.

Tudod, hogyan kell helyesen parkolni? Lehet, hogy nem

Mi a különbség a parkolási pótdíj és a helyszíni bírság között? Most néhány kérdésre választ adunk.

Rózsaszín taxikkal védik a nőket

A nők biztonságos közlekedését szolgáló új taxiszolgáltatást indítanak csütörtökön Pakisztánban: a nők vezette rózsaszín taxikat telefonon vagy mobilalkalmazáson keresztül lehet megrendelni, de akár le is lehet inteni az utcán.

Tavaszi tennivalók az autó körül

Azzal, hogy kivesszük a csomagtartóból a hóláncot és elmegyünk a gumishoz, hogy cserélje le a téli gumit nyárira, még nem végeztünk a nyári átállással

Van okostelefonod? Akkor ezt most imádni fogod!

Persze csak akkor, ha Te is azok közé tartozol, akik sokszor elfelejtik, pontosan hová is parkoltak. Nagyvárosban azért ez előfordul, pláne ha nincs helyismereted.

Minden autó megbukott a spanyol emissziós vizsgálaton

Spanyolországban minden vizsgált, dízelmotoros autómodell a megengedettnél több káros anyagot bocsát ki közúton.

Milliós bírságok az osztrák utakon

Vége a türelmi időszaknak, milliós bírságokat kaphatnak az osztrák utakon közlekedők, ha nem tartják be a szabályokat.

Nem erőlteti tovább a kisautókat a BMW

Nem tervezi újabb modell fejlesztését a Mini fronthajtásos platformjára a BMW. Inkább nagyobb autóiból szeretne többet eladni.

Akár Budapesten is feltűnhet az új magyar busz

Úgy tűnik, a hazai elővárosi és távolsági szegmensben a magyar Credo veszi át az Ikarus korábbi vezető szerepét. A cégnél azért Budapestről sem tettek le teljesen.

Vadállat hibridet fejleszt a McLaren

2019-ben érkezik minden idők legáramvonalasabb McLarenje. A BP23 kódjelű jármű frappáns trükkel tiszteleg az egykori F1 előtt.

A Forma-1 befutott Melbourne-be, képeken a készülődés

Itt az első képcsomag a Forma-1-es szezonnyitó Ausztrál Nagydíj helyszínéről. Készülődés, mókázás, szponzori rendezvények, pályabejárások Melbourne-ben.

F1: A Red Bullt sem kell félteni

A Red Bull-os Daniel Ricciardo szerint hátrányuk egészen kicsi a Mercedeshez és a Ferrarihoz képest, és a megbízhatóság miatt sem aggódik.

Kilencvenmilliót érhet a legrégibb Vespa

Elárverezik a Vespa robogó 1946-ban készült prototípusát. Magyarok is licitálhatnak rá.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.