F1: Olyan sor lesz az időmérőn, mint a közértben

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2016.03.18. 15.30

A Ferrari csapatfőnöke, Maurizio Arrivabene szerint szokatlan jelenetek várhatók az új Forma-1-es időmérőn.

ferrari Szombaton debütál élesben az új kieséses rendszerű időmérő a Forma-1-ben, amely sokak szerint nem orvosság a sorozat bajaira. Ellenben jó nagy kavarodást hozhat, és esetleg unalmat is, ha a csapatok gumispórolás miatt csak a Q1, Q2 és Q3 elején futnak mért kört. “Nem akarok semmilyen változtatás gátja lenni, a Ferrari sem akar, de úgy gondolom, ha egy kicsit több idő áll a csapatok rendelkezésére, jobb ötletek születhettek volna” – mondta Maurizio Arrivabene, a Ferrari csapatfőnöke. “Nem tudhatom persze biztosan, hogyan sül el a dolog. Csak annyit tudok, hogy holnap az új időmérő elején olyan sorokat látunk majd a pályán, mint a szupermarketek kasszáinál.” “Mindenki ki akar majd jutni a pályára, lehetőleg minél hamarabb. Aztán majd meglátjuk, nem fair addig kritizálni valamit, amíg ki sem próbáltuk.” Eric Boullier, a McLaren csapatfőnöke sem biztos abban, hogy jó ötlet volt változtatni. “Szerintem mindannyian egyetértünk abban, hogy a korábbi időmérő sikeres formátum volt, hozzászoktunk” – így Boullier. “Minden kvalifikációs szakasz elején nagy lesz a forgalom, kiszámíthatatlanabb lehet a végeredmény, de majd meglátjuk.”

Kommentek

Megújult a legendás amerikai sportkocsi

Felvarrták a Ford Mustang ráncait, jót tett az autónak a frissítés.

Divatcsászárnő tervezett kisautót

Klasszikus csajos stíluselemek helyett erőteljes divatkiáltvány, magabiztos és nőies az a smart fortwo Brabus, amelyet a német divatceleb Veronika Heilbrunner stilizált meg. A lényeg mégsem ez, hanem a Brabus tailor made program, amivel bárki megalkothatja saját smartját.

Szupersport-óra a világ leggyorsabb négyüléseséhez

A múlt héten bemutatott Bentley Continental Supersports a márka hagyományos óragyártó partnerét is megihlette. Az óra ultramodern tartalmakat kínál.

Hol kapni még új autót szívómotorral?

Mind több márka törli a turbómentes motorokat, mert az EU-szabványos fogyasztásmérés a feltöltött motoroknak kedvez. A 2008-hoz azonban atmoszférikus háromhengerest is választhatnak az óvatosabbak.

Megvan, ne keresd tovább a belső égésről készült tökéletes videót

Láttunk már hengerfej helyett plexivel zárt motort, amiben jól látszott a robbanások sorozata. Mókás volt, de ez a videó a profi bemutatása a történetnek, egyszerűen kihagyhatatlan.

F1: Felülmúlná Alonsót a McLaren-újonc

A McLarennél idén bemutatkozó Stoffel Vandoorne azt mondja, nem egyszerűen a top10-ben akar végezni, hanem győzni akar, bár azt is tudja, idén erre még nem lesz sok esélye.

Zseniális újítás az autópálya-matricáknál

Számos autósnak jelent problémát annak megállapítása, hogy rendelkezik-e érvényes úthasználati jogosultsággal.

F1: Bottas még nem a végleges megoldás

A Mercedes-főnök nem titkolja, hogy Valtteri Bottas helye egyelőre csak 2017-re biztos a csapatnál, a jövőre nézve bőven van opciójuk.

Rákaptak a pestiek a percdíjas villanyautókra

A GreenGo bővítette a flottája méretét, az eddigi 45 elektromos autó helyett immár 75 autót biztosít regisztrált felhasználói számára.

Horvát villanyautó verte el a Bugatti Veyront

Na jó, nem akármilyen villanyautó, hanem a Rimac Concept One, ami sorra eszi meg a szupersportautókat.

Óriási rekord a szentgotthárdi Opel-gyárban

Szentgotthárd rekordévet zárt 2016-ban: közel 630 ezer motor készült az Opel magyarországi gyárában, ami 23 százalékkal több, mint eddig bármikor.

F1: Sainzot zsákutcába vitte a Red Bull?

A Toro Rossó-s Carlos Sainz nehezen emészti meg, hogy a Red Bull nem engedte más csapathoz, miközben házon belül sincs előrelépési lehetősége.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.