F1: Alonso meglepődött, nem erre számított

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.03.18. 13.19

Fernando Alonsót meglepte, hogy milyen jól működött a McLaren-Honda az Ausztrál Nagydíj első edzésnapján, de azzal is tisztában van, hogy a száraz pályán már nem lesznek olyan versenyképesek.

aus_edz_25 A McLaren-Honda a 2015-ös siralmas év után 2016-ra csakis javulhatott, a kérdés az, hogy a szezonkezdetre mennyivel jutottak közelebb a riválisokhoz. A puszta számok alapján van ok az örömre, hiszen Fernando Alonso az Ausztrál Nagydíj első edzésén a 7., a másodikon a 6. lett, de a spanyol figyelmeztetett, hogy a pozitív kezdés ellenére a további, száraz napokon már nem érdemes ilyen jó eredményeket várni: “Holnap minden más lesz, száraz időt és szélcsendet jósolnak, szóval teljesen eltérő körülmények lesznek. De ma jól mentek a dolgok, szóval elégedettek lehetünk. Holnap még ki kell próbálnunk dolgokat, amiket csak a szárazban lehet, mint a fékek, a hasmagasság és ilyesmik, de ma semmi gond nem volt az autóval, ami jó jel. A mai nap pozitív volt, de holnap, száraz pályán már biztosan nem leszünk annyira elöl, mint ma voltunk. De eddig a vártnál is jobban mentek a dolgaink” – magyarázta. aus_edz_23 “Örülök, hogy újra beülhettem az autóba, most már egy másik pályán, és közeleg az igazság pillanata. Barcelonában napokig körözhet az ember probléma nélkül, aztán ugyanazzal a beállítással nagy meglepetésbe fut bele egy másik pályán – számunkra viszont pozitív a meglepetés, aminek örülök.” Csapattársa, Jenson Button 2010-ben első mclarenes versenyét a maiakhoz hasonló, esős, változékony körülmények között nyerte, de az angol veterán most jelezte, hogy idén kár is gondolni hasonlóra. “Kihoztuk a maximumot a mai napból, majd meglátjuk, mi lesz holnap. De még ha minden klappolna is, vezetném a futamot, akkor sem nyerhetnénk. Persze a változékony körülmények, plusz a jó felkészülés talán számíthat valamennyire az eredményben. Összességében sokkal jobb helyzetben vagyunk, mint tavaly ilyenkor, az autó megbízható, így dolgozhatunk a beállításokon. Nem ugrunk két másodpercet, nem leszünk hirtelen az élen, de a javulás egyértelmű.” aus_edz_24

Kommentek

Ismét csökken az üzemanyagár

A Mol szerdán is csökkenti az üzemanyag árát.

Versenyműszerfal a Fordtól

Minimalista, motorsport ihletésű műszeregység tájékoztatja a Ford GT szerencsés tulajdonosait a pillanatnyi állapotokról.

F1: “Azt hittem, Nico még mindig részeg”

A Forma-1-es legenda Gerhard Berger még most sem igazán fogta fel, hogy Nico Rosberg világbajnokként a visszavonulást választotta.

Trump megfenyegette a német autógyártókat

A nagy német autógyárak részvényei egy-másfél százalékkal gyengültek a hétfői tőzsdei kereskedés kezdetén, miután a rövidesen hivatalba lépő, megválasztott amerikai elnök 35 százalékos importvám kivetéséről tett említést egy hétvégi lapinterjúban.

Ezek az év legjobb új autói

A brit autós sajtó egyik meghatározó oszlopa, a What Car? minden évben megválasztja a legjobb újdonságokat. Így tettek idén is.

Bosszút állt, de ő szívta meg és a jogsija is ugrott

Picit ideges lett a MINI-s, mert a kamion besorolt elé. Húzott egy merészet, aztán nem ő nevetett a végén.

Hótakarítás, ahogy még sosem láttad

Gyors, hatékony és nem karcolja össze a fényezést. Persze ehhez az kell, hogy 30 ezer wattnyi hangtechnika pihenjen az autóban.

Filmbe illő balesetet szenvedett egy Škoda

Nekünk a Végső állomás ugrott be elsőre, annyi a különbség, hogy itt senki nem halt meg. Kész csoda!

F1: A Red Bull csak álmodhat a bajnoki címről?

A Forma-1 uraként ismert Bernie Ecclestone szerint a Red Bullra csalódás vár, ha azt hiszik, 2017-ben már legyőzhetik a Mercedest. Az aerodinamika nem minden.

A magyarok kételkednek az önvezető autókban

A magyarok nagy része reálisan látja a közlekedésben várható technológiai fejlődést – derül ki a K&H biztos jövő indexéből.

F1: A Williams elengedi Bottast

A Williams csapatvezetője félhivatalosan bejelentette, hogy Valtteri Bottas lesz Nico Rosberg utódja a Mercedesnél. Napok kérdése, hogy végleg lezáruljon a kérdés.

Vízen jár a legerősebb Lexus

Két darab Lexus V8-as motor hajtja a japán luxusmárka legújabb tanulmányát, amely ha megvalósulna, a márka legdrágább terméke lehetne.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.