F1: A Red Bullnál nem lesz kegyelem

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.03.11. 13.47

A Red Bull motorsportfőnöke figyelmeztetett, hogy amelyik Red Bull- vagy Toro Rosso-pilóta nem teljesít, annak fel is út, le is út az év végén.

marko_pilotak A Red Bull évtizedes múltra visszatekintő versenyzői utánpótlásprogramot üzemeltet, amely kitermelt ugyan egy négyszeres világbajnok Sebastian Vettelt és a már háromszoros futamgyőztes Daniel Ricciardót, de ugyanakkor tucatnyi más pilótát küldött a süllyesztőbe. A Red Bull versenyzőiért felelős Helmut Marko a 2016-os idény előtt figyelmeztetett, hogy az év végén Daniel Ricciardónak, Danyiil Kvjatnak, valamint a két Toro Rosso-ifjoncnak, Max Verstappennek és ifjabb Carlos Sainznak is lejár a szerződése, így egyikük sem érezheti biztonságban magát. “Alapvetően hosszú távú szerződéseink vannak a Red Bull-programban, amelyek azonban a teljesítményre épülnek. Szóval nem arról van szó, hogy a kettő közül valaki mindenképp repül, de aki nem teljesít, az repül” – nyilatkozta a Forma-1 hivatalos oldalának az osztrák szakember. a_000_861AP_europress_EZA A Red Bull Racinghez tavaly egy Toro Rossó-s idény után előléptetett orosz Kvjat széke 2015 elején már inogott, és bár a szezon közepétől magára talált, pontok tekintetében pedig meg is előzte Ricciardót a szezon végére, a kisebbik csapatnál bemutatkozott tini, a nem titkoltan az élmezőnybe vágyakozó Verstappen veszélyt jelenthet rá. A kérdésre, hogy vajon a holland ifjonc 2017-ben már a Red Bullban ül-e majd, Marko így felelt: “Majd meglátjuk, hogyan teljesít! A második év sokszor nehezebb, mint az első.”

Kommentek

Így indul egy Ikarus kemény 20 év állás után

Egy villanásnyi jelenet a polgári csirketelep életéből, ahol régi magyar csodák születnek újjá.

Veszélyes játék az egynapos autópálya-matrica

Nem ért egyet a személygépkocsik és motorkerékpárok esetében a napi autópálya-matrica bevezetésével a Magyar Autóklub, mert azt a jelenleginél lényegesen drágább kilométer-arányos autópályadíj előszobájának tartja.

Ezért jobb a busz, mint az autó

Hétfő óta több nagyvárosban, köztük Budapesten is szmogriadó van érvényben. Ezzel kapcsolatban megint felerősödtek a busz kontra autó viták.

Azért ezen a szmogriadón még volna mit finomítani

Eltelt az első idei szmogriadós nap. Nem csalódtunk benne, ugyanolyan átgondolatlan, zűrzavaros és a legkevésbé sem felhasználóbarát, mint úgy általában a teljes hazai közlekedésszabályozás.

F1: 1000 lóerőig jut a Honda?

A Honda 2017-re teljesen újratervezte Forma-1-es erőforrását, de az idei elvárások tekintetében nagyon óvatosak.

Sose volt még egyszerűbb a parkolás és matricavásárlás

Bár fizetni mindig nyűg, azért jó, ha villámgyorsan, zökkenőmentesen zajlik le a tranzakció. Ma már rengeteg lehetőség van arra, hogy sorban állás nélkül könnyítsünk a pénztárcánkon.

Felrobbanhat idén a magyar használtautó-piac

A használt autók éve lesz az idei: míg 2016-ban a magyarok 8 százaléka vásárolt autót, addig idén a lakosság 14 százaléka tervezi ezt.

Tavaly megállt a Forma-1 hanyatlása

2016-ban hétéves trend szakadt meg, a Forma-1 televíziós nézettsége a tavalyi évben nem csökkent tovább.

Új motort kap a Toyota kisautója

A jelenlegi 1,3 literes benzinmotort új fejlesztésű másfél literes váltja a következő generációs Toyota Yaris orrában. Számottevően takarékosabbnak ígérik.

Crossoverként tér vissza a Mitsubishi sportkupéja

Állítólag Mitsubishi Eclipse néven kerül piacra a japán márka új városi crossovere. Merész lesz, és talán hibrid is.

Forma-1-es fejes lett Ross Brawn

A Forma-1 új tulajdonosa, a Liberty Media Ross Brawnt tette meg az F1 sportért felelős ügyvezető igazgatójának.

Félretájékoztatták az autósokat, nincs 150 ezres bírság

Hétfő reggel óta él Budapesten a szmogriadó riasztási fokozata, ami rengeteg autóst érint. A hivatalos híradásokban megjelent 150 000 forintos maximális bírság elrettentő, ezért utánajártunk a büntetési tételeknek.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.