F1: Egyelőre névtelen Vettel új nője

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.03.07. 11.00

Sebastian Vettel még nem döntötte el, a tavalyi Éva után milyen néven becézze idei Forma-1-es versenyautóját.

a_000_8G8FN_europress_EZA Sebastian Vettel egyik babonája, hogy Forma-1-es versenyautóinak nő beceneveket ad. A négyszeres világbajnok az évek alatt Juliával, Kate-tel, Kate mocskos hugicájával (Kate’s Dirty Sister), Buja Lizával (Luscious Liz), Kéjes Mandyvel (Randy Mandy), Perverz Kylie-val (Kinky Kylie), Abbey-vel, Éhes Heidivel (Hungry Heidi), Suzie-val és tavaly, az első Ferrari kapcsán az első nőről elnevezett Évával (Eve) “kavart”, de az idei járgánya még névtelen. “Nem, még nem kereszteltem el” – felelte, amikor 2016-os Ferrarijáról kérdezték. “A szerelőkkel közösen kitalálunk majd valamit a szezonnyitóig.”

Sebastian Vettel

Sebastian Vettel

Az autó nevénél persze messze fontosabb kérdés, hogy mit tud a pályán, képes lesz-e megfelelni a Ferrari és a szurkolók reményeinek és elvárásainak, azaz meg tudja-e szorongatni, esetleg le tudja-e bírni az elmúlt két évben domináló Mercedest. “Először is: a saját elvárásaim mindig nagyobbak a külső elvárásoknál, persze ugyanakkor nagyon jó érzés azt hallani, hogy másik is sokat várnak tőlünk, hiszen ez azt jelenti, hogy az emberek hisznek bennünk. A célom egyértelműen az, hogy futamokat nyerjek és újra világbajnok legyek. Ennél kevesebbel nem érem be, és ugyanez igaz a csapatra is” – magyarázta. “Sok munka vár még ránk, de úgy gondolom, hogy jók az alapok, nagyot léptünk előre. Szerintem ott állunk, ahol szeretnénk, a cél pedig természetesen a világbajnoki cím megszerzése.” A Ferrari a téli tesztek alapján közelebb kerülhetett a címvédő csapathoz, a hátrányuk talán 2-3 tized, azonban a Mercedes egyértelműen nem mutatta még ki, mi is a maximum, ki tudja, mit, mennyit rejtegetnek.

Kommentek

Megújult a legendás amerikai sportkocsi

Felvarrták a Ford Mustang ráncait, jót tett az autónak a frissítés.

Divatcsászárnő tervezett kisautót

Klasszikus csajos stíluselemek helyett erőteljes divatkiáltvány, magabiztos és nőies az a smart fortwo Brabus, amelyet a német divatceleb Veronika Heilbrunner stilizált meg. A lényeg mégsem ez, hanem a Brabus tailor made program, amivel bárki megalkothatja saját smartját.

Szupersport-óra a világ leggyorsabb négyüléseséhez

A múlt héten bemutatott Bentley Continental Supersports a márka hagyományos óragyártó partnerét is megihlette. Az óra ultramodern tartalmakat kínál.

Hol kapni még új autót szívómotorral?

Mind több márka törli a turbómentes motorokat, mert az EU-szabványos fogyasztásmérés a feltöltött motoroknak kedvez. A 2008-hoz azonban atmoszférikus háromhengerest is választhatnak az óvatosabbak.

Megvan, ne keresd tovább a belső égésről készült tökéletes videót

Láttunk már hengerfej helyett plexivel zárt motort, amiben jól látszott a robbanások sorozata. Mókás volt, de ez a videó a profi bemutatása a történetnek, egyszerűen kihagyhatatlan.

F1: Felülmúlná Alonsót a McLaren-újonc

A McLarennél idén bemutatkozó Stoffel Vandoorne azt mondja, nem egyszerűen a top10-ben akar végezni, hanem győzni akar, bár azt is tudja, idén erre még nem lesz sok esélye.

Zseniális újítás az autópálya-matricáknál

Számos autósnak jelent problémát annak megállapítása, hogy rendelkezik-e érvényes úthasználati jogosultsággal.

F1: Bottas még nem a végleges megoldás

A Mercedes-főnök nem titkolja, hogy Valtteri Bottas helye egyelőre csak 2017-re biztos a csapatnál, a jövőre nézve bőven van opciójuk.

Rákaptak a pestiek a percdíjas villanyautókra

A GreenGo bővítette a flottája méretét, az eddigi 45 elektromos autó helyett immár 75 autót biztosít regisztrált felhasználói számára.

Horvát villanyautó verte el a Bugatti Veyront

Na jó, nem akármilyen villanyautó, hanem a Rimac Concept One, ami sorra eszi meg a szupersportautókat.

Óriási rekord a szentgotthárdi Opel-gyárban

Szentgotthárd rekordévet zárt 2016-ban: közel 630 ezer motor készült az Opel magyarországi gyárában, ami 23 százalékkal több, mint eddig bármikor.

F1: Sainzot zsákutcába vitte a Red Bull?

A Toro Rossó-s Carlos Sainz nehezen emészti meg, hogy a Red Bull nem engedte más csapathoz, miközben házon belül sincs előrelépési lehetősége.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.