barc_05_02 A 2016-os Forma-1-es téli teszt utolsó előtti napjának délelőttje egyértelműen Kimi Räikkönenről szólt. A Ferrari először a 2017-ben bevezetni tervezett fejvédő gyűrűvel küldte pályára a finnt, aki ezután elektronikai hiba miatt sokáig a garázsban várt, az ebédszünet előtt viszont az eddigi legjobb időt hozta. Räikkönen előbb lágy keverékű Pirellin ment jó időt, aztán az idei újdonságnak számító ultralágyra váltott. 1:22,765-öt teljesített, amivel 45 ezreddel megjavította csapattársa, Sebastian Vettel múlt kedden elért addigi csúcsát. barc_teszt_03_01 A 2007-es bajnok mögött a Force India-s Nico Hülkenberg és a Toro Rosso-s Max Verstappen autójára is az ultralágyat tették, így nem meglepő módon Räikkönent követték a sorrendben, míg az első nem ultralágyas a mercedeses Nico Rosberg volt. A német természetesen messze a legnagyobb távot teljesítette 81 körével. A más tekintetben izgalommentes délelőtt végén Romain Grosjean 4. kanyarban produkált kicsúszása volt húzósabb pillanat, de a Haas autója – és pilótája – épségben megúszta. Az amerikai csapat számára örömteli, hogy a kedd-szerdai tétlenség után ma már a nap első felében 58 kört mentek. barc_teszt_7_de