F1: Fél másodpercet hozott az új motor a Renault-nak

Szerző: Szántó Péter levél küldés 
Dátum: 2016.03.03. 03.03

A Renault motorfejlesztési igazgatója, Remi Taffin szerint a motoron végrehajtott módosítások fél másodpercet hoztak az idei szezonra.

barc_teszt_03_18 Az elmúlt két szezon nem sikerült túl jól a Renault-nak, az ideire előrelépést tűzött ki célként a gyártó. Na nem óriásit, első lépésben csak szeretné megfelezni a Mercedesszel szembeni hátrányát a márka. Remi Taffin motorfejlesztési igazgató szerint ehhez jó alapokat ad a 2016-os motor, amely máris fél másodpercet hozott köridőben. “Most eljutottunk egy olyan pontra, amelyről pontosan tudtuk, hogy elérhető” – mondta Taffin. “Láttuk a szimulációkból, hogy fél másodpercet javulhatunk, és megcsináltuk. Azt nehéz megmondani, hogy ez mire elég a Mercedes ellen, mert rejtegetik az erejüket.” “Úgy gondolom, valamivel közelebb lehetünk hozzájuk, de a különbségből maradt. A célunk az lehet, hogy 2017-et a lehető legjobb pozícióból kezdjük, és egy jó autóval harcban lehessünk a Mercedesszel.” A Renault Sport ügyvezetője, Cyril Abiteboul szerint az egész évet nézve egy másodperces javulás a cél. “Csak a motorral egy másodpercet szeretnénk javulni az idén, ez a cél, ez a terv” – így Abiteboul. “Többé-kevésbé tudjuk, hol áll a Mercedes és a Ferrari, de fogalmunk sincs a Honda erejéről. Számunkra rejtély a teljesítményük.”

Kommentek

Isten Veled, te jóságos pofonosztó!

Bud Spencer szerint azért olyan népszerűek filmjei idehaza, mert a magyar emberek erősek és nagylelkűek, akárcsak ő a filmjeimben. Örökké emlékezni fogunk Rád!

Le Mans bajnoka hegymenetben is győzni tudott

Egy hét leforgása alatt két teljesen eltérő, de egyaránt ikonikus versenyt nyert meg Romain Dumas. Egyetlen ember gyorsabb csak nála a világon.

Érdekes Toyotát láttunk: C-HR statikus bemutató

Nincs gyűlölségesebb dolog az autós újságírásban, mint az úgynevezett statikus bemutató. Igazán érdekes autónak kell lennie annak, amiért megéri elrepülni a világ egy másik szegletébe, majd egy-két órányi ajtócsapkodás után menetpróba nélkül hazajönni.

F1: A Force India folytatná a dobogós szériát

A Force India tulajdonosa azt mondja, annak ellenére is további dobogós helyezéseket vár a csapattól, hogy elsősorban már a 2017-es felkészüléssel foglalkoznak.

Megnyúzták a BMW-t, cipő lett a bőréből

A BMW észak-amerikai dizájnstúdiója ismét olyasvalamit tervezett, ami nem autó. Hanem cipő

F1: Így trükközik a gumikkal a Mercedes?

A német Auto, Motor und Sport tudni véli, hogyan ügyeskedik a Mercedes a kötelező guminyomás kikerülésével.

Hosszú lezárás lesz az M3-ason

Nagy felületen javítják az M3-as autópálya burkolatát Polgár térségében – közölte a Magyar Közút Nonprofit Zrt.

Olcsóbb is lesz a parkolás Ferihegyen, meg nem is

A Gazdasági Versenyhivatal elfogadta a Budapest Airport vállalásait a repülőtérre történő behajtás és a helyszíni parkolás díjainak csökkentésére, valamint a Bónuszkártya kedvezményeinek módosítására.

F1: Szupergyors pályát épít a Red Bull?

Osztrák sajtóértesülés szerint felmerült, hogy a Red Bull visszahozza spielbergi versenypályája régi nyomvonalát.

Felfoghatatlan pénzt fizet a VW a dízelbotrányért

A Volkswagen megállapodott az amerikai autótulajdonosokat képviselő ügyvédekkel és a szövetségi kormánnyal a dízelbotrány miatt benyújtott keresetek rendezéséről.

F1: Középcsapatoktól fél a Mercedes

A hétvégi Osztrák Nagydíjon a Mercedesnél két kliensükkel, a Williamsszel és a Force Indiával is komoly kihívóként számolnak.

Fekete, fehér, igen, igen, igen!

A GT család ismételt Le Mans-i győzelmének örömére különleges kivitelű limitált szériát bocsátott ki a típusból a Ford.