F1: Egyre durvább a Mercedes fölénye

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.03.01. 18.55

A második Forma-1-es téli teszt nyitónapján a Mercedes újra óriási távot tett meg és még ijesztő tempót is villantott, miközben a Ferrari küszködött.

barc_05_07 Kedden reggel Barcelonában megkezdődött a Forma-1-esek második, egyben utolsó téli tesztje. Az első nap megerősítette a múlt héten felsejlő képet, miszerint a Mercedes dominanciája idén is folytatódhat, ugyanis amellett, hogy Nico Rosberg és Lewis Hamilton újabb 169 kört tett bele a W07-esbe, a délelőtti szakasz végén a német pilóta 1:23,022-es kört futott a Pirelli lágy keverékén. Ez csak két tizeddel maradt el az eddig tesztcsúcstól, amit a ferraris Sebastian Vettel múlt kedden a két fokozattal lágyabb ultralágyon ért el, miközben a keverékek között 6-6 tized a különbség. Pirelli_F1_2016_04 A fentieket húzza alá, hogy a nap második legjobb idejét hozó Valtteri Bottas a Mercedes-motoros Williamsszel szintén ultralágyakon ment, és így sem tudott gyorsabb lenni. A grove-i csapat egyébként szintén szép távot, 123 kört teljesített. Mögöttük, jelentős lemaradással Fernando Alonso lett a 3., az autó telemetriai és egyéb műszaki probléma miatt kétszer is leállt, de a 93 kör azért tevékeny napról árulkodik. barc_05_02 Kimi Räikkönen 72 kört ment a Ferrarival, a finn pilóta és a csapat megint értékes időt veszített egy sebességváltó-probléma javítása miatt. A Toro Rossónál megbízhatóan működött a frissített STR11-es, ahogy a Sauber ma bemutatott 2016-os modellje, a C35-ös is kitartóan dolgozott, 103 kört futott. barc_05_03 Az új amerikai csapat, a Haas eddigi legrosszabb napjába futott bele, az üzemanyagrendszer problémája miatt Esteban Gutierrez csak 23 kört ment az autóval. Nem járt sokkal jobban a Manor-Mercedes sem, Rio Haryanto olajszivárgás miatt malmozott a garázsban, 45 köre volt. barc_teszt_5_du

Kommentek

70 millióért a tiéd lehet Magnum Ferrarija

A Bonhams holnap elárverezi azt a Ferrari 308 GTS-t, amellyel Tom Selleck csapatott Hawaii szigetén, mint Magnum magánnyomozó.

Ilyen motorok lesznek a Kia csúcsszedánjában

Véglegesítette a Stinger kupélimuzin motorpalettáját a Kia. Hibrid nem lesz egyelőre.

Új alvázas Suzuki jön!

A Suzuki illetékesei megerősítették, hogy a Jimny utódja is létravázra épül majd. Egyéb konkrétum nincs.

Minden, amit az új Toyota Yarisról tudni lehet

Márciusban frissítőkúrát vesz a Yaris. Kistestvérének megjelenését ölti majd magára.

Őrületes középmotoros Golf eladó, amcsi V6-ossal

Ha éppen van felesleges 1,7 milliód valami őrültségre, akkor ne keress tovább, megtaláltad. Persze a szállítás nem lesz egyszerű, és az NKH-nak is lesz egy-két szava hozzád.

Mazda MX-5 azoknak, akik nem szeretik az MX-5-öt

Biztonságérzetet adó fix C-oszloppal, a bezártság érzetét adó kemény targatetővel, komfortot adó automata váltóval is vehetnek mostantól kis Mazda roadstert azok, akik alapvetően nem is szeretik a roadstereket.

Mobillal szoktatnak le a vezetés közbeni mobilozásról

A kezdő vezetők virtuális szemüveg segítségével tanulhatják meg, hogyan reagáljanak a balesetveszélyre, és egyúttal megtapasztalhatják a helytelen viselkedés drasztikus következményeit.

Csökkent a győri Audi teljesítménye

Csökkent az Audi Hungaria Motor Kft. teljesítménye 2016-ban, 2015-höz képest 95 882 motorral és 37 231 járművel kevesebbet gyártott a cég.

Csirkebuszként élednek újjá az amerikai iskolabuszok

Guatemalában számos amerikai iskolai busz kezd új életet. Az úgynevezett csirkebuszokon azonban résen kell lenniük a turistáknak.

Rábólintottak a Forma-1 megvételére

A Forma-1 kereskedelmi jogainak felvásárlására készülő amerikai Liberty Media részvényesei kedden jóváhagyták az üzletet.

F1: Na ki jelentkezett be Bottas üléséért?

A Mercedeshez igazolt Valtteri Bottas felszabadult williamses helye is vonzó volt: a pilóta honfitársa, Heikki Kovalainen négy év távollét után is szívesen visszatért volna az F1-be a kedvéért.

Meglepő autót fotóztak az M5-ösön

Vajon ki vesz amerikai piacra gyártott Passatot itthon, mikor állítólag futóműve rosszabb konstrukció, mint az európaié? Ennyivel olcsóbb lenne?

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.