F1: Egyre durvább a Mercedes fölénye

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.03.01. 18.55

A második Forma-1-es téli teszt nyitónapján a Mercedes újra óriási távot tett meg és még ijesztő tempót is villantott, miközben a Ferrari küszködött.

barc_05_07 Kedden reggel Barcelonában megkezdődött a Forma-1-esek második, egyben utolsó téli tesztje. Az első nap megerősítette a múlt héten felsejlő képet, miszerint a Mercedes dominanciája idén is folytatódhat, ugyanis amellett, hogy Nico Rosberg és Lewis Hamilton újabb 169 kört tett bele a W07-esbe, a délelőtti szakasz végén a német pilóta 1:23,022-es kört futott a Pirelli lágy keverékén. Ez csak két tizeddel maradt el az eddig tesztcsúcstól, amit a ferraris Sebastian Vettel múlt kedden a két fokozattal lágyabb ultralágyon ért el, miközben a keverékek között 6-6 tized a különbség. Pirelli_F1_2016_04 A fentieket húzza alá, hogy a nap második legjobb idejét hozó Valtteri Bottas a Mercedes-motoros Williamsszel szintén ultralágyakon ment, és így sem tudott gyorsabb lenni. A grove-i csapat egyébként szintén szép távot, 123 kört teljesített. Mögöttük, jelentős lemaradással Fernando Alonso lett a 3., az autó telemetriai és egyéb műszaki probléma miatt kétszer is leállt, de a 93 kör azért tevékeny napról árulkodik. barc_05_02 Kimi Räikkönen 72 kört ment a Ferrarival, a finn pilóta és a csapat megint értékes időt veszített egy sebességváltó-probléma javítása miatt. A Toro Rossónál megbízhatóan működött a frissített STR11-es, ahogy a Sauber ma bemutatott 2016-os modellje, a C35-ös is kitartóan dolgozott, 103 kört futott. barc_05_03 Az új amerikai csapat, a Haas eddigi legrosszabb napjába futott bele, az üzemanyagrendszer problémája miatt Esteban Gutierrez csak 23 kört ment az autóval. Nem járt sokkal jobban a Manor-Mercedes sem, Rio Haryanto olajszivárgás miatt malmozott a garázsban, 45 köre volt. barc_teszt_5_du

Kommentek

Nem hitt a szemének a magyar szerelő, amikor a Skoda alá nézett

Facebookon kaptuk a fotókat Miklóstól, aki még nem nagyon találkozott ilyen gyári hibával pályafutása alatt.

Így veszélyeztethetik egészségünket a trükköző európai fuvarozók

Az európai teherautó gyártók az AdBlue adalék-anyaggal történő mahinálás megállítását szorgalmazzák. A buherálók az állampolgárok egészségével szórakoznak.

Ezt a parkolást már 14 millióan látták, nem csodálkozunk

A videó nem friss, de mi eddig nem találkoztunk vele. Facebookon hívta fel rá figyelmünket olvasónk. Köszönjük, kár lett volna kihagyni.

Olcsó középmotoros sportkocsi érkezik

A legváratlanabb helyen: Indiában születik meg a középmotoros autók piacának legújabb és legolcsóbb képviselője. Genfben is ott lesz a Tata Tamo Futuro.

125 éves a ketyegő, amit csak dízelmotornak neveznek

Rudolf Diesel német gépészmérnök százhuszonöt éve, 1892. február 28-án adta be szabadalmát belső égésű motorjára. A később róla elnevezett dízelmotor alacsonyabb fogyasztása miatt a benzinüzemű Otto-motorok komoly konkurense lett, s ma is sok közúti, vízi és vasúti jármű erőforrása.

Így nyílik az új Mercedes E-osztály kabrió teteje!

Hamarosan teljes szépségében megláthatjuk az E-kabriót, addig is itt egy animált kép a tetőnyitásról.

Sok magyar még mindig így autózik

Minden ötödik magyar autós az évszaknak nem megfelelő gumit használ járművén – derült ki egy márkafüggetlen gumikereskedő felmérése alapján.

Tíz fotón a tökéletes autó

“Amikor el kellett búcsúznom ettől a szívfájdítóan csodálatos géptől, szabályosan meggyászoltam.”

Peugeot Instinct: nagy szájú GT-tanulmány

Kiszivárgott a Peugeot új tanulmányautójának egy fotója. Az impozáns gran turismo minden valószínűség szerint elektromos hajtást kapott.

Idő előtt lelepleződött egy újabb Forma-1-es

Az autóbemutatót csak holnap tartják, de az amerikai Haas-csapat már szombaton filmezett Barcelonában. Lebukott a 2017-es autó.

Hogyan telepíthetnék játékot az autómra? Itt a válasz!

Számítógépes játékot telepített a Porsche 911 kabrió fedélzeti rendszerére. Az irányításhoz és lövöldözéshez szintén az autó kezelőszerveit használja.

F1: Verstappenék megkapták az új egyenruhát

Az autóra még holnapig várni kell, de a Red Bull versenyzői már megmutatták, mit viselnek majd a volánnál. Így fest Daniel Ricciardo és Max Verstappen új overallja.

vezess-logo

Engedélyezi, hogy a vezess.hu értesítéseket
küldjön Önnek a kiemelt hírekről?
Az értesítések bármikor kikapcsolhatók
a böngésző beállításaiban.