F1: Nem lesz 100 százalékos az amerikai csapat

Szerző: Baka Gábor levél küldés 
Dátum: 2016.02.29. 01.02

Esteban Gutierrez szerint az új amerikai csapat, a Haas biztosan nem tud felkészülni a szezonkezdetre, de a mexikói versenyző szerint az alapok egyértelműen jók.

barc_teszt_04_05 A Forma-1-ben idén új csapat mutatkozik be az amerikai Haas F1 képében. Az erős Ferrari-támogatással rendelkező alakulat az első téli teszten tisztességesen, sőt, egész jól szerepelt, Romain Grosjean és Esteban Gutierrez középmezőnybe illő időket és összesen 281 kört produkált, többet, mint például a McLaren. A pozitív kezdés ellenére az egy év kihagyás után visszatérő Gutierrez figyelmeztet, hogy nem lesz számukra könnyű a szezon eleje, nem érdemes csodát várni. “Elég bátor dolog lenne 100 százalékos felkészültségről beszélni. Sok régi, tapasztalt csapat van, szóval mi biztosan nem érkezünk 100 százalékosan, ehhez idő kell. Úgy gondolom, hogy számunkra a fő kihívást az jelenti majd, hogy összeálljon a csapat, hatékonyan tudjunk dolgozni, de a hozzáállás és a hangulat már most is nagyszerű. Jók az alapok a további lépésekhez.” barc_teszt_01_09 A mexikói úgy véli, a kedden kezdődő második négynapos teszten a múlt hetinél is többet futnak majd, és jobb képet kapnak az autó teljesítményéről: “Várhatóan erősebbek leszünk, erre is van szükség, ha tovább akarunk lépni. Az első teszt tapasztalataival a tarsolyunkban igyekszünk még jobban kiismerni az autót, és miután megoldottuk a szerencsére nem túl komoly megbízhatósági problémákat, már a beállításokra és a teljesítményre koncentrálhatunk.”

Kommentek

Amikor a Lada beállt a benzinkútra, megfagyott a levegő

Na, ilyet még nem láttál, de mi sem. Nem mondom, hogy nem zokogtunk tele egy zsepit, annyira röhögtünk.

Csak nekünk új: Ford Edge

Amerikában majdnem egy évtizede ismert a Ford Edge. Nemrég megkapta Európa is a márka legnagyobb szabadidőautóját

Így kell helyesen ejteni az autómárkák nevét

Van egy-kettő, amin meglepődtünk, de a többségüket a magyarok helyesen ejtik.

Ezt vezeti az utak királya

Különleges megjelenésű nyergesvontatóval rukkolt elő a Renault, mellyel az országutak királyait szeretné megcélozni.

Eszményi veretés tökéletes utakon egy Porsche 911 GT3 RS-sel

A San Bernardino-hágó egyike a csodás Alpokon átkelő aszfaltkígyóknak, egészen 2066 méterig kúszik fel, Chur és Belinzola dél-kelet svájci városokat összekötve.

F1: Räikkönen nem siet a visszavonulással

Kimi Räikkönen 2017-ben még biztosan a Ferrarinál versenyez, és egyelőre nem érzi úgy, hogy biztosan az lesz az utolsó éve. A jövő nyitott.

Jön a még durvább Nissan GT-R

Tovább csiszolta taktikai csapásmérő fegyverét a Nissan. A GT-R Track Edition közvetlenül a GT-R Nismo alatt helyezkedik el.

F1: Egy csatlakozó vágta tönkre Grosjean hétvégéjét

A Haas-csapat megtalálta Romain Grosjean siralmas szingapúri hétvégéjének okozóját, a hibás csatlakozót a Maláj Nagydíjra kijavítják.

Ilyet is csak a japánok tudnak kitalálni

Kinek jutna eszébe mikrobuszokkal versenyezni vagy driftelni? Nekik igen!

F1: A Renault hiába szeretné Sainzot

A Toro Rosso főnöke szerint semmi realitása annak, hogy Carlos Sainz 2017-ben a Renault-nál versenyezzen.

Papírból készült Aston Martin

Nem is gondolná az ember, hogy mire jó egy autó felhasználói kézikönyve azon kívül, hogy belelapozzunk, ha valamit nem tudunk.

Jön a következő F1-főnök?

A motorsportmarketing-guru, Zak Brown elhagyja saját cégét, sokak szerint hamarosan a Forma-1 vezetői között bukkanhat fel.